AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Skal på helgetur til Berlin. Noen her som har vært der, og hva anbefaler dere å se og gjøre? Helst ikke noe som er sentralt i selve byen og ikke langt utenfor. Anonymkode: 2f769...416
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Fin by å sykle rundt i, gir god oversikt over byen og omgivelsene. Holocaustmonumentet er et must. Mange fine biergarten. En tur til Potsdam. Det kommer an på hva man er interessert i og liker å gjøre. Anonymkode: 0d881...9f5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Brandenburger Tor. Og kafeen Barcomis i Sophien str (Hackescher markt) Anonymkode: 86fc1...8b6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Check Point Charlie Anonymkode: 9cb5f...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 Hvilke interesser har dere? Og når reiser dere? Shopping, politikk, historie, natur/dyr, arkitektur? I Berlin er det så mange interessante plasser at man må velge. Men highlights er Brandenburger Tur kombinert med rusletur på Unter den Linden, Alexanderplatz og en tur opp i tårnet, rusleetur i Tiergarten og mulig innom zoo, bestille omvisning i Riksdagen, holocaus memorial og museet, minnetur langs det som står igjen av muren og east side gallery, besøk på museumsøyen og berliner dom, mulig en båttur, potsdamer platz, shopping på KaDeWe og Kufurstendam kombinert med besøk i Kaiser william Gedachniskirkche. Reiser dere i sommer ville jeg kjøpt med meg en god øl og satt meg på en av campingstolene langs elva, og nytt livet. Er det nærmere jul er julemarkedene et must. Anonymkode: 5ef32...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå