Gå til innhold

Er Acer et pålitelig merke?

Anbefalte innlegg

Gjest Bærbar
Skrevet

Hei. Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc, og har funnet en Acer Aspire 3003LMI med dvd brenner, 512 ram, 80Gb HD. Denne koster 6999kr. Men jeg er usikker på Acer som merke, har hørt at de bruker billige komponenter slik at kvaliteten er dårligere. Er det noen som vet om dette stemmer? Er det en bra bærbar pc?

Takk for svar.

Hilsen V.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Acer data, og er fornøyd, selv om det har vært noe reparasjoner på min data. Men disse har ikke kostet noe annet enn litt frustrasjon. Jeg er 100% fornøyd med min Acer som nå er over to år gammel.

:)

Skrevet

Både jeg og sambo har Acer laptop.

Begge har fungert veldig bra og jeg tipper at den du ser på er av samme type som sambo har.

Min har vært til reparasjon, men jeg fikk utrolig god service og ting ble fikset raskt. Har ikek hatt noen problemer utenom dette.

Skrevet

Hei

Jeg har selv en acer aspire (nr.et er jeg ikke helt sikker på) og jeg er meget fornøyd! har ikke hatt noen problemer utenom tasten, og det er muligens selvforskyldt... men det må sies at jeg har hørt at en av de billigste acer aspire-ene (ca 7-8000,-) muligens har en svakhet med spacetasten...

Min første pc var også acer, men den var jeg ikke særlig fornøyd med-dog det kan være elkjøp sin feil også...

Kjæresten min jobber på expert, og han har ingen problem med å anbefale acer aspire laptop.

Gjest Gjest_jane how_*
Skrevet

Jeg har den du har tenkt å kjøpe, fornøyd med den hittil, har hatt den i 2-3 mnd. Har ikke prøvd å spille noen spill enda, så vet ikke hvor bra skjermkortet er.

Skrevet

Jeg har Acer og er kjempefornøyd med den

Skrevet

:blomst::dagens-rose::blomst::dagens-rose:

Har hatt stasjonær Acer. Både flatskjerm og maskine. 1 år uten noen som helst problem.

Skrevet

Jeg har en bærbar acer på jobb som har vært brukt daglig i 3 måneder nå. Fungerer helt utmerket.

Vi har også rundt 40 bærbare acer maskiner i skoleverket som vi har hatt i 3/4 år nå. Det eneste problemet vi har hatt med noen av dem så langt har vært at en strømledning hadde blitt tygd på av mus og derfor ble ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...