Gå til innhold

Spørsmål til menn: hvilke damer vil du ikke matche med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke «krav» har menn på 40+ for å matche med damer på Tinder? 

Anonymkode: 037bc...c21

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forvirrende tråd. Overskriften er "IKKE matche med", innlegget er "MATCHE med".

Bestem deg for ett tema før du skriver tråden, hold deg til det temaet.

Min erfaring er at menn er ekstremt opptatt av utseende. Få av de ser på kvinner på 40+ (utenom for en ting, om en gang det).

Anonymkode: 25b11...2b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fast jobb og ordnet økonomi er første krav, resten av kravene kan nok lempes på.

Anonymkode: cbde0...45b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Min erfaring er at menn er ekstremt opptatt av utseende. Få av de ser på kvinner på 40+ (utenom for en ting, om en gang det).

Damer på 40+ får seg også kjæreste.
Forhold dere til overskriften istedet, da. Mente ikke å skape forvirring. Men ønsker å vite hvorfor menn på 40+ siler ut enkelte, hva er grunnen til at du ikke matcher med en kvinne? 

AnonymBruker
Skrevet

Kravliste i bioen er no-go. Høydekrav feks.

Aggressiv bio er og no-go. "Sveip videre hvis du er en fuckboy", "dickpics anmeldes" etc.

En hyggelig og imøtekommende bio hører sjeldenhetene til. Det er vel fordi kvinner drukner i valgmuligheter uansett, så de trenger ikke fremstå som hyggelige

Anonymkode: 9b3f7...002

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aggressiv bio er og no-go. "Sveip videre hvis du er en fuckboy", "dickpics anmeldes" etc.

En hyggelig og imøtekommende bio hører sjeldenhetene til. Det er vel fordi kvinner drukner i valgmuligheter uansett, så de trenger ikke fremstå som hyggelige

Men mange sender dick pick, så om vedkommende er meget lei av å få dem, så forstår jeg at det er lurt å både si ifra, også for dem som er i fare for å faktisk bli anmeldt av å sende dem.

De drukner av urelevante tilbud de ikke er interisert i, det er nok derfor de er aggressive. For å skremme bort dem som er av den sorten. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva synes du om oss som skriver: ONS/FWB sveip venstre? I tillegg har jeg imøtekommende bio, ingen kravliste skrevet.

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Vil helst ikke matche med norske kvinner. Alder spiller ingen rolle. Bare de er norske så er det no-go.

Anonymkode: 17495...2f7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Humor er viktig for meg. Gjerne skriv noe litt morsomt som viser at du har litt glimt i øyet. 
Og et bilde som backer opp at du liker å le. 
Dette er der viktigste for meg uavhengig av om det er snakk om et forhold eller en ons.

Anonymkode: 21f38...427

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil helst ikke matche med norske kvinner. Alder spiller ingen rolle. Bare de er norske så er det no-go.

Anonymkode: 17495...2f7

Hvorfor det? Hva er grunnen? :klo:

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva synes du om oss som skriver: ONS/FWB sveip venstre? I tillegg har jeg imøtekommende bio, ingen kravliste skrevet.

Ts 

Jeg syns det blir litt sånn selvhevdelse. At man liksom prøver å heve seg over ons. 
Om man liker ons eller ikke er jo en smaksak, men det ene er ikke noe bedre enn det andre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det blir litt sånn selvhevdelse. At man liksom prøver å heve seg over ons. 
Om man liker ons eller ikke er jo en smaksak, men det ene er ikke noe bedre enn det andre.

Mener du at man fremstår litt arrogant, på en måte «jeg er bedre enn andre»-holdning? 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men herregud, forstår du ikke at det er for å spare tid også? Er man ikke interisert i det samme, er det bra å etablere det tidlig å gå videre

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Litt vanskelig å ta utgangspunkt i noe annet på en app hvor du sveiper på bilder. 

Det finnes nok noen kvinner som ser og vurderer på grunnlag av de samme bildene også. 

Anonymkode: 8d972...d36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts 

Ikke meg du spurte, men jeg er mann 40+, så jeg svarer likevel. Akkurat "ONS/FWB sveip venstre" er helt greit, det viser at hun er interessert i noe varig. Generell negativitet sveiper jeg hardt til venstre uansett. "Hater ditt og hater datt".  Jeg liker de som har en positiv informativ bio, og er det litt humor iblandet, så blir det fort en høyresveip.

Bildene har naturligvis en del å si, men jeg orker ikke instababe-bilder. Heller ikke KUN trenings- eller toppturbilder, da den livsstilen ikke matcher min. Jeg liker pene uttrykksfulle øyne, moderat sminket/usminket og bilder uten filter. Er samtlige bilder som om de er tatt gjennom et brilleglass fullt av vaselin, så sveipes de bort. 

Anonymkode: ad8bd...299

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Rosakatt said:

Men mange sender dick pick, så om vedkommende er meget lei av å få dem, så forstår jeg at det er lurt å både si ifra, også for dem som er i fare for å faktisk bli anmeldt av å sende dem.

De drukner av urelevante tilbud de ikke er interisert i, det er nok derfor de er aggressive. For å skremme bort dem som er av den sorten. 

Ja de står jo fritt til å bruke de få linjene de har til å presentere seg med å være aggressiv. Og jeg står fritt til å styre unna. Jeg sier ikke det er feil, de drukner jo i tilbud uansett hva de gjør. Sikkert bra for meg som slipper damer jeg ikke vil ha, og bra for dem og.

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts 

Tja hva med "jeg søker kjærlighet og ikke ONS", og legg på en smiley

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja de står jo fritt til å bruke de få linjene de har til å presentere seg med å være aggressiv. Og jeg står fritt til å styre unna. Jeg sier ikke det er feil, de drukner jo i tilbud uansett hva de gjør. Sikkert bra for meg som slipper damer jeg ikke vil ha, og bra for dem og.

Tja hva med "jeg søker kjærlighet og ikke ONS", og legg på en smiley

Tar i mot rådet! Det siste jeg vil er å virke sur/ agressiv i bioen. Men er ikke så kreativ når det gjelder å få inn humor/ glimt i øyet i bioen, så tar gjerne i mot tips!

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke feite eller stygge.

Anonymkode: 8eec5...2b7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja.

Viktig å være ærlig med både hvem man er og hva man Haar til hensikt. Ikke utgi deg for å være noe du ikke er. 

Greit å si i fra at ons er uaktuelt. 

For meg er kombinasjonen av utseende (etter min smak), personlighet og felles interesse hvis jeg skal date noen.  Jeg ønsker en venn/kjæreste. Jeg er ikke ute etter et ligg. Så jeg skjønner at Tinder er feil sted for meg å lete. Men så leter jeg ikke så intenst heller.. 

Styrer unna:

* cowboyhatt / støvveldæns

* bilder av puppekløfter og lår. 

* de med null bio

* de med færre enn 3 bilder 

* de med null interesser 

* de som "drømmer om båt og hytte" (fester, påspandering, kule reiser og hva annet gold diggers ønsker seg) 

* de med barn i svært ulik alder enn mine 

* de som innleder med hvor bra de egentlig har det i livet som singel men antyder at de kunne vært artig med en mann også.... 

Sikkert en masse andre røde flagg også. Generelt skyr jeg harry partydamer som er ute etter en barsking til å vise fram og som kan finansiere livene deres. Skyr damer som helt tydelig ikke intesserer seg for å ta vare på seg selv og har en "duffår tamæi somjæ ær!" holdning. 

Jeg er nok atypisk mann for alderen (rett over 50). Har sveipet høyre bare på noen få. Møtt 1 og det var bom. 

Kort oppsummert : Man må være genuin, ellers interesserer jeg meg ikke. Orker ikke mer fake folk...  😉

Problemet med alle disse trådene om hva folk liker er at man legger som premiss at alle menn/kvinner tenker likt. Det gjør vi/se ikke. Vi alle har forskjellige preferanser. 

Anonymkode: 69fc9...b1b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tja.

Viktig å være ærlig med både hvem man er og hva man Haar til hensikt. Ikke utgi deg for å være noe du ikke er. 

Greit å si i fra at ons er uaktuelt. 

For meg er kombinasjonen av utseende (etter min smak), personlighet og felles interesse hvis jeg skal date noen.  Jeg ønsker en venn/kjæreste. Jeg er ikke ute etter et ligg. Så jeg skjønner at Tinder er feil sted for meg å lete. Men så leter jeg ikke så intenst heller.. 

Styrer unna:

* cowboyhatt / støvveldæns

* bilder av puppekløfter og lår. 

* de med null bio

* de med færre enn 3 bilder 

* de med null interesser 

* de som "drømmer om båt og hytte" (fester, påspandering, kule reiser og hva annet gold diggers ønsker seg) 

* de med barn i svært ulik alder enn mine 

* de som innleder med hvor bra de egentlig har det i livet som singel men antyder at de kunne vært artig med en mann også.... 

Sikkert en masse andre røde flagg også. Generelt skyr jeg harry partydamer som er ute etter en barsking til å vise fram og som kan finansiere livene deres. Skyr damer som helt tydelig ikke intesserer seg for å ta vare på seg selv og har en "duffår tamæi somjæ ær!" holdning. 

Jeg er nok atypisk mann for alderen (rett over 50). Har sveipet høyre bare på noen få. Møtt 1 og det var bom. 

Kort oppsummert : Man må være genuin, ellers interesserer jeg meg ikke. Orker ikke mer fake folk...  😉

Problemet med alle disse trådene om hva folk liker er at man legger som premiss at alle menn/kvinner tenker likt. Det gjør vi/se ikke. Vi alle har forskjellige preferanser. 

Anonymkode: 69fc9...b1b

Bare hvis du vil svare: Ble nysgjerrig på interessene dine? 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...