Gå til innhold

Ville du visst om mannen/kona/samboer/kjæresten/partneren din hadde vært mentalt utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og da mener jeg sånn skikkelig forelsket i en annen? At han/hun hadde tenkt til å forlate deg til fordel for denne andre, men så viste det seg at han/hun ikke ville likevel? Hadde du ønsket å vite om det, eller ville du levd lykkelig uvitende?

Anonymkode: ca02c...4f8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil alltid vite ting

Anonymkode: 1f36c...fe6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den andre lyver eller forstiller seg i sånn stor skala, har vi ikke noen felles tillit og ikke noe forhold

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. På nippet til å forlate meg for en annen? Da kan vi like gjerne gjøre det slutt. 

Anonymkode: 6793d...616

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vite noe. La meg leve lykkelig uvitende. 

Anonymkode: b934c...4ae

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva folk mener med lykkelig uvitende. Om man er glad for noe som ikke er reeelt, er det jo bare en illusjon....ingenting ekte. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Partneren min har ikke peiling på at jeg var så nære på å forlate han til fordel for en annen. Virkelig på nippet. Så, for å forsikre meg at jeg ikke mistolket han andre, spurte jeg han hva han følte for meg. Da svaret var … «ingenting annet enn vennskap», innså jeg hvor nær jeg var å ødelegge familien. Jeg holdt på å bryte opp alt vi eier og har, gjøre ungene til skilsmissebarn, selge og dele verdier for mer enn ti millioner, for … ingenting.

Selv ville jeg nok visst hadde det vært motsatt, men hvis jeg forteller han det nå, sårer jeg han kanskje unødig, samtidig som han kommer til å starte et stygt brudd, så jeg holder det for meg selv. Usikker på om det er rett, da…

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke ønsket vite det, da det ville vært like ødeleggende for vårt forhold som fysisk utroskap.

Anonymkode: 2a267...d60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Såklart. Hvis partneren min er emosjonelt utro vil jeg vite det. Hvis partneren min er skikkelig forelsket vil jeg vite det, så vi kan jobbe med det og finne ut av det sammen. På det stadiet er det mulig.

Om partneren derimot sender meldinger og tilbringer tid med vedkommende osv så er det et mye større problem.

Anonymkode: b2030...5d6

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville visst det.

Slikt hadde gjort meg veldig usikker,men jeg mener at vi skal være ærlige med hverandre,uansett hva.

Det er nok derfor vi har så godt forhold til hverandre,siden vi kan fortelle alt til hverandre.

Ærlighet kommer lengst,uansett.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. Partneren min har ikke peiling på at jeg var så nære på å forlate han til fordel for en annen. Virkelig på nippet. Så, for å forsikre meg at jeg ikke mistolket han andre, spurte jeg han hva han følte for meg. Da svaret var … «ingenting annet enn vennskap», innså jeg hvor nær jeg var å ødelegge familien. Jeg holdt på å bryte opp alt vi eier og har, gjøre ungene til skilsmissebarn, selge og dele verdier for mer enn ti millioner, for … ingenting.

Selv ville jeg nok visst hadde det vært motsatt, men hvis jeg forteller han det nå, sårer jeg han kanskje unødig, samtidig som han kommer til å starte et stygt brudd, så jeg holder det for meg selv. Usikker på om det er rett, da…

Men elsker du mannene din? Føler du at du venter til det kommer enda en ny du har sterke følelser for? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest Elooon
Skrevet

Hvis ikke ville likevel men kun ha meg, hvorfor skulle jeg vite det da? Bedre å leve lykkelig og uvitende for noe så lite. Ekte utroskap mot MEG ville jeg visst og sånt får jeg alltid vite også. Da er det slutt. Ikke noe «jammen det skal aldri skje igjen» godkjenning fra meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Emosjonelt utroskap er i aller høyeste ekte utroskap, så ja, ville visst det.

Anonymkode: 42d4a...c14

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hold dere til hverandre ❤️ 

Endret av take-me-to-hell
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kysset dere? Hadde sex? Snakket om sex? 

Siden det kun var vennskap, var det kanskje bare dine følelser som dro vilt avgårde. Og da ville jeg ikke visst noe. Men kysset dere eller var intime, da hadde jeg ønsket å vite, nettopp for å dumpe deg på hue og ræva ut. 

Anonymkode: 35a08...d32

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
take-me-to-hell skrev (4 minutter siden):

Normale oppegående mennesker holder seg til kun en person gjennom livet. Forstår bare ikke hvordan folk kan hoppe fra den ene til den andre og samtidig innbille seg at den du eventuelt "liker", liker deg tilbake! Folk er syke! Dere har stått foran en prest og sagt at dere skal holde dere til den ene personen hele resten av livet. Det er brudd på løftene og GUD. Karma finnes absolutt! Er dere så kåte at dere ikke klarer å holde dere? Hvem har sagt at den dere "liker" ville hatt en som er velbrukt og skitten? Ikke jeg i alle fall! :spy:

Ikke alle gifter seg i en prests åsyn. Herregud. 

Heldigvis er det enkelt å gjøre det slutt, finne seg noen andre og gå videre med nye partner. UTEN å være utro. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke alle gifter seg i en prests åsyn. Herregud. 

Heldigvis er det enkelt å gjøre det slutt, finne seg noen andre og gå videre med nye partner. UTEN å være utro. 

De fleste gifter seg jo i kirken i dag? Drittfolk, sier jeg bare ass. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det vil jeg vite. Så jeg kan avslutte forholdet.

Anonymkode: cd83a...4d0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men ts, det virker ikke som du har løst noe som helst. Du drømmer deg fortsatt bort, er uærlig og har ikke fokus på hva som gagner din partner.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
take-me-to-hell skrev (4 minutter siden):

De fleste gifter seg jo i kirken i dag? Drittfolk, sier jeg bare ass. 

Nei, de fleste gjør ikke det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...