Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chatta med en fyr noen uker og vi avtalte i går at vi skal møtes for første gang på en kafé i byen i morgen. Og så får jeg melding i dag om at han vil presisere at det møtet vi skal ha i morgen ikke er en date. Neivel, første møte etter å ha chatta sammen er ikke en date nei…. Da lurer jeg virkelig på hva det er? Dette syns jeg var en veldig upassende kommentar, hva er det med å presisere at det ikke er en date da, når hensikten med vår kontakt er nemlig søken etter kjæreste?  Vi er i tidlig 40 åra begge to, og skulle tro vi var voksne nok til å definere statusen etter hvert som det evt ville ha utviklet seg kjemi, følelser etc mellom oss. Så folkens, er det noe jeg har gått glipp av her? Er det noe som heter «pre-date», men for all del ikke kall det date? Litt demotiverende vending denne kontakten tok, kjenner det blir litt for merkelig og uinteressant for meg. Tydeligvis en mann av de store definisjoner… «jeg vil møte deg, men ikke date deg». Takk for meg. 

Anonymkode: 72918...431

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avlys.

Anonymkode: 1cf1c...50e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal spørre han om hva slags møte det er han tenker det skal være. 
Du er på søken etter en potensiell kjæreste og dere har chattet i en evighet og avtalt å møtes. 
Har han fått kalde føtter og egentlig ikke vil på date, men om en heller kaller det et «treff» så sikrer han seg mot ubehageligheter i forbindelse med en evt avvisning ? 
Du bør bære ærlig både mot han og deg selv, og ikke la han få ta hele styringen 

Anonymkode: 54251...5cd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det en date. Merkelig skrue. Spør han hva han definerer som en date, mulig han tenker date er på restaurant osv hvor han må spandere. 

Anonymkode: f15a5...eee

• Liker 1
Skrevet

Hei! Jeg og en tidligere date diskuterte dette. 

Her er det min date sa ordrett: En må se på en date som ett treff og ikke på noe alvorlig. 🙈-Bare kjenne på om en vil treffe dette mennesket igjen.  

Håper dette er oppklarende. 🥰

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det en mann som møter flere kvinner samtidig, men som ikke vil ha på seg at han dater flere kvinner i samme intervall ?

Jeg tror jeg ville avlyst. Dette «det er ikke en date» er bare starten på mange andre ting han er uenig med samfunnet i.

Anonymkode: 8181f...27b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror jeg ville avlyst. Dette «det er ikke en date» er bare starten på mange andre ting han er uenig med samfunnet i.

Om ikke akkurat uenig i forskjellig i samfunnet, så tenker jeg at han er nok en fyr som er uenig i mange andre ting i et forhold. For meg fremstår dette veldig merkelig og er ikke noe godt tegn. Ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kommentert noe sånt; Det blir hyggelig å treffes (på en ikke date) i morgen. 😉

Anonymkode: 35a56...5ea

AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (12 minutter siden):

Bare kjenne på om en vil treffe dette mennesket igjen

Du er nok inne på noe der… ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...