Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker en mann av hele mitt hjerte. 

Kort fortalt, sammen i ett år,men følte aldri han gikk all in.så kom alt for en dag,og forklaringen.han ønsket å gjøre ett forsøk med sin eks pga felles barn.det knuste meg fullstendig, og førte da selvfølgelig til ett stygt brudd. 

Men etter noen uker snakket vi ut om det som skjedde,på mitt initiativ. jeg klarte å holde meg rolig, og sa jeg forstod at han vil være der for barna sine .han forteller at konfliktnivået med eksen er høyt, noe det også var da de var sammen. Jeg forstår derfor ikke hvordan man ønsker seg tilbake til ett sånt forhold, som bestod av mye krangling og drama.

Jeg har ikke noe annet valgt enn å la han gjøre det han ønsker, og bare holde meg borte fra hele personen.

Men det gjør så innmari vondt.jeg er sjalu,og hjertet mitt er knust. 

Jeg tviler for øvrig ikke på at han hadde kjærlighet for meg.men jeg var bare ikke nok..

Anonymkode: b5d61...37f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen tror at å holde familien samlet er det beste, uansett. Dessverre.

Anonymkode: 2e182...0a6

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Desverre går en del menn fort videre, før de har berabeidet et brudd med mor til barna sine. Det er nok en grunn for at du ikke har følt han har gått all inn. Han har ikke vært ferdig med eksen sin. Jeg elsker selv eksen min og pappaen til barna mine og hadde gjort alt for å gi oss en ny sjangse/start tross alt at vi krangelt lg bruddet var stygt. Jeg prøvde date etter nesten 1 år etter bruddet, men jeg er ikke klar og måtte avslutte.

Anonymkode: 897da...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...