AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Var usikker på hvor jeg skulle poste dette. Alle jeg kjenner er opptatt med livene sine, og jeg er lei på å kaste bort sommeren på å vente på noen å finne på noe sammen med. Har dere forslag til hva man kan finne på alene i Drammen/Oslo? Jeg er 27 år gammel kvinne Anonymkode: fbd5f...806 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Akkurat det samme som du ville gjort med venner? Anonymkode: 3ee5c...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 - Sitte ute i en park - Dra på kino - Dra på cafe - Ut å spise på en bedre restaurant - Lese aviser eller magasiner på biblioteket. Låne med seg noen bøker hjem - Dra å svømme på drammensbadet Funker noen av de forslagene? Anonymkode: 08a2d...e8b 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): - Sitte ute i en park - Dra på kino - Dra på cafe - Ut å spise på en bedre restaurant - Lese aviser eller magasiner på biblioteket. Låne med seg noen bøker hjem - Dra å svømme på drammensbadet Funker noen av de forslagene? Anonymkode: 08a2d...e8b takk for forslag 😄 Anonymkode: fbd5f...806 1
Oslomann40 Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 I Oslo sentrum er det mange fine og spesielle mennesker, så sett deg på en benk og se på folk. Sikkert en del festivaler og besøke. Ellers så er jo Frognerparken en flott sted å tilbringe tid både med og uten andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå