Gjest Anerikke Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Noen som har erfaringer? Kjent forandring ved graviditet? Eller IKKE forandring ved graviditet?
Felicity Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Det hjalp meg å være mere sikker på at jeg var gravid før jeg tok en test, da utfloden var den samme selv på ikm dagen.
Malama Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Er det mulig å kjenne den da`? ← Jepp, det er mulig, og mange gjør det. Ikke bar for å sjekke om man er gravid (det er ikke så lett, med minder man kjenner den godt fra før) men mer for å oppdage at eggløsnignn nærmer seg. Les mer her: http://www.pernille.info/livmortapp.htm
Gjest Isabellas Skrevet 14. januar 2006 #5 Skrevet 14. januar 2006 hvordan i all verden gjør man det da? Og hva skal man kjenne etter da? Og hvordan merker man forskjell da? Dette har jeg aldri hørt om før...
Gjest Isabellas Skrevet 14. januar 2006 #6 Skrevet 14. januar 2006 Hm, vel nå har jeg lest den linken der, og jeg kan umulig sjekke den! Har jo lange kunstnegler jeg, ikke så bra!
Seterjenta Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har prøvd dette denne PP, og det funker for meg hvertfall. Slettes ikke vanskelig å finne den, og det var lett å kjenne forandringene! Vel verdt ett forsøk - for de som ike ahr lange kunstnegler da selvfølgelig Ved hjelp av denne metoden og ELtester, så er jeg for første gang sikker på at jeg har hatt EL! Når begge 'slo positivt ut' så må det vel være riktig!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 Øm livmortapp når man... med gubben, kan det være tegn på diverse el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå