Gregarious Skrevet 11. juli 2023 #21 Del Skrevet 11. juli 2023 Samfunnsengasjert skrev (40 minutter siden): Unge lider under nok av kroppspress allerede. Dette bidrar ikke akkurat i positiv retning. I tillegg bidrar stuntet til seksualisering av kvinner, som er noen av holdningene bak voldtektskulturen. Bidrar til seksualisering av kvinner? Nesten som en kan tro at mennesker er seksuelle vesener....... Når det gjelder voldtekt-kultur så betyr ikke korrelasjon at det foreligger kausalitet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #22 Del Skrevet 11. juli 2023 Dette blir bare rart.... De har valgt å gå på konsert med dette bandet. Har de hør på hva de synger om? Knulle horer. Og så blir de så sjokka og krenket av at det dukker opp halvnakne damer på scena? Jeeeeeeeezezzzzzzz! Anonymkode: cb787...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 12. juli 2023 #23 Del Skrevet 12. juli 2023 Dette var en gjeng med flotte unge jenter. Burde være et forbilde for alle. Ta vare på kroppen og ikke vær redd for å vise den frem. Vi lever i 2023, så man må ikke være redd for å se litt hud. Før så landet bare på midtsiden i Vi Menn. Nå har annenhver tenåringsjente sånne bilder på Instagram. Få bort tabu for å vise litt kropp. Kast BH og sol puppene også. Det er jo litt spesielt at kvinnner ofte presser opp puppene for å vise de frem, men skjuler brystvortene. Mens menn kan gå med brystvortene ute hele tida. Brystvortene er jo omtrent like på begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #24 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Digg med unge hvite horer som byr seg frem. Anonymkode: cb7f1...f2c Var ikke det rasistisk så vet ikke jeg. Anonymkode: d0216...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 12. juli 2023 #25 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ikke det rasistisk så vet ikke jeg. Anonymkode: d0216...0c2 Er horer en rase? Synes vi skal skille mellom rasisme og diskriminering. Enig i at disse jentene neppe er horer hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 12. juli 2023 #26 Del Skrevet 12. juli 2023 Helt ok å reagere. Den slags bidrar til psykelighet i samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #27 Del Skrevet 12. juli 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Så overvektige som det norske folk har blitt så tror jeg det er på tide med litt kroppspress. Anonymkode: b371a...522 Fyfaen Anonymkode: 301b1...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #28 Del Skrevet 12. juli 2023 2 hours ago, Refreng said: Helt ok å reagere. Den slags bidrar til psykelighet i samfunnet. Å? Hvordan? Hva er galt med halvnakne dansere? Har jo vært vanlig gjennom alle tider. Det som ikke er bra, er akseptert sjargong i dagens populærmusikk. Jada jada jada, jeg vet Bobby Brown også var kontroversiell i sin tid, men med dagens digitale plattformer får dette gjennomsyre alt. Når 11-12 åringer synger med av full hals om å snorte kokain, knulle horer og kuk som skal inn åkke som, så blir en bikini eller 10 på scenen som en bagatell å regne. Anonymkode: cb787...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 12. juli 2023 #29 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/xgzoV8/ballinciaga-med-bikini-stunt-paa-stavernfestivalen-provoserende Er dette noe å sutre for. Det er show og var helt valgfritt for bikinijentene å delta. Hva er problemet til dagens unge jenter, med all denne klaginga osv? Ser de det på som konkurranse eller noe, at de ikke er den "deiligste" og skriker derfor etter oppmerksomhet? Anonymkode: 31425...482 "Nærtagende" er ikke ordet. Dette handler om å være bortskjemt. Bare la dette synke inn litt… tenk deg å gå på konsert med noen du vet "synger" om å snorte kokain og knulle horer… og så forvente å ikke oppleve noe der som "krenker" feminismen din…??? Hva slags planet lever man på da? Hvor vant til å bare bli klappet med hårene må man være for å ha slike forestillinger skranglende rundt mellom ørene? Men norske kvinner i 2023 er ikke vant til å tåle noe de ikke liker, og tror derfor at å oppleve noe slikt er noe å lage oppstyr over. Vel, det er det ikke. Tåler du ikke kvinner i bikini på en scene? Så la være å gå på konsert med "kokain og horer"-møkkaband. Kort sagt: Hold kjeft, lille oppmerksomhetssyke bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #30 Del Skrevet 12. juli 2023 4 minutter siden, ClausSaus said: Men norske kvinner i 2023 er ikke vant til å tåle noe de ikke liker, og tror derfor at å oppleve noe slikt er noe å lage oppstyr over. De kan bruke 100-vis av kroner på billetter for å se bandet, og synge med av full hals til superdrøye tekster, men synet av bikinikledde eller toppløse damer blir for mye? Ja nei, hva skal man si? Anonymkode: cb787...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #31 Del Skrevet 12. juli 2023 Kommer det like mange reaksjoner på Love Island, Ex On Te Beach, og annen søppel-tv også, eller er det akseptert som en del av kulturen? Så lenge man aksepterer det så synes jeg ikke dette er noe å lage rabalder av. 🤷♂️ Dessuten, hadde en av de store, hippe, kvinnelige artistene droppet opp på scenen med Chip-n-dales, så hadde det blitt pool party foran scenen ganske kjapt. Anonymkode: 4491a...6ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 12. juli 2023 #32 Del Skrevet 12. juli 2023 Andro skrev (23 timer siden): Å reagere negativt på objektgjøring av kvinner er ikke nærtagenhet, men innsikt i hvor nedvurderende det er. Konservative reagerer negativt på at kvinner kler av seg når de selv bestemmer premissene for det, som når vi ammer et tørst barn, bader toppløse eller går hjem alene i miniskjørt uten å ville snakke med noen. Da er vi uforstandige, uforsiktige, horete osv. Dersom de selv ønsker å stille ut eller bruke kvinner for å få oppmerksomhet, penger eller nytelse derimot, da forsvarer de sine egne gjerninger, og blir nærtagende når andre kvinner snakker om hvordan de ser på det. Ingen er mer nærtagende enn en mann som ikke får stille ut kvinner som om de var bruks- eller pyntegjenstander, uten at andre mennesker holder kjeft om at de avslører maktstrukturene i det de observerer. Hvem er det mer konkret som reagerer negativt? Hvilke menn er det du sikter til som blir så nærtagende? Jeg spør fordi jeg ønsker å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #33 Del Skrevet 12. juli 2023 22 hours ago, Samfunnsengasjert said: Unge lider under nok av kroppspress allerede. Dette bidrar ikke akkurat i positiv retning. I tillegg bidrar stuntet til seksualisering av kvinner, som er noen av holdningene bak voldtektskulturen. Håper du er like sammfunnsengasjert når det kommer til søppel-tv og influencere også. 👍 Anonymkode: 4491a...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #34 Del Skrevet 12. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dessuten, hadde en av de store, hippe, kvinnelige artistene droppet opp på scenen med Chip-n-dales, så hadde det blitt pool party foran scenen ganske kjapt. Hehe... Ikke en kjeft ville blitt krenka, rart det skal være så ulike regler for menn og kvinner Anonymkode: 88222...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 12. juli 2023 #35 Del Skrevet 12. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Å? Hvordan? Hva er galt med halvnakne dansere? Har jo vært vanlig gjennom alle tider. Det som ikke er bra, er akseptert sjargong i dagens populærmusikk. Jada jada jada, jeg vet Bobby Brown også var kontroversiell i sin tid, men med dagens digitale plattformer får dette gjennomsyre alt. Når 11-12 åringer synger med av full hals om å snorte kokain, knulle horer og kuk som skal inn åkke som, så blir en bikini eller 10 på scenen som en bagatell å regne. Anonymkode: cb787...b80 Den siste setningen din er forårsaket av fenomenet du nevner i den tredje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #36 Del Skrevet 12. juli 2023 Tenk å være på en "konsert" med sånn dritt"musikk" i utgangspunktet, kan like greit være hjemme å høre med airpods siden det bare er playback uansett. Anonymkode: d11ba...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12. juli 2023 #37 Del Skrevet 12. juli 2023 Først, så ser jeg bare en marginal kobling mellom denne posten og "seksualitet". Nummer to så syns det er modig gjort og bra at de stod opp mot noe de mente ikke var riktig. Det krever sitt å gjøre det. Så all honør til de dem for det. Man skal ikke stå der og ta imot ting man er helt i mot. Nummer tre ... (som er gjentatt en dullion ganger her allerede), visste venninne-gjengen hva de gikk på? Det er rølp av omtrent rølpeste sort. Selvfølgelig blir det harry låter, halvnakne dansere og folk som roper på "puppææær!! pupppææær". Det blir litt som å troppe opp i kirkekaffen og bli overrasket over at det er mest jesus og minst ateisme rundt bordene. Nummer 4 ... storm i et vannglass. VG lette etter "skandaler", men selv skandalene har sommerferie så dette var det beste de fikk tak i. Det er stille i avisredaksjonene også 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #38 Del Skrevet 13. juli 2023 Hehe. Denne gutten har vel sikret seg en god del ligg fremover https://www.nettavisen.no/avisrunden/stavernfestivalen/topplose/avisrunden-topplos-stunt-fikk-silje-19-og-erik-21-til-forlate-konserten/s/5-95-1217800 Anonymkode: 069e3...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #39 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg jobbet i et mannsdominert yrke. Og i forbindelse med et arrangement, spurte sjefen min om det var ok med et par damer. Jeg sa ok. Sjefen fikk kjeft fra gutta, og noen av de unnskyldte det hos meg. Jeg sa jeg ikke brydde meg. Men der ble karene veldig brydd av det. Så ikke bare unge jenter som ikke liker sånt Anonymkode: 3b2d3...3db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #40 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 15.10): Min generasjon ville også reagert med ubehag over noe slikt, men vi sa ikke i fra fordi vi trodde det var sånn det skulle være. Vi turte heller ikke fordi mange av oss var en gjeng med pysete og usikre "pick me girls". Man skal ha litt tæl for å ta opp temaet også, fordi menns motargument alltid er "det er fordi du er feit og stygg." Dagens unge jenter har derimot mer tæl enn oss, de tar opp kampen og finner seg ikke lenger i det min generasjon gjorde. Det er fremskritt. Anonymkode: 89494...337 Jepp 🙏 Anonymkode: d76d0...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå