AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Del Skrevet 11. juli 2023 https://www.vg.no/rampelys/i/xgzoV8/ballinciaga-med-bikini-stunt-paa-stavernfestivalen-provoserende Er dette noe å sutre for. Det er show og var helt valgfritt for bikinijentene å delta. Hva er problemet til dagens unge jenter, med all denne klaginga osv? Ser de det på som konkurranse eller noe, at de ikke er den "deiligste" og skriker derfor etter oppmerksomhet? Anonymkode: 31425...482 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Del Skrevet 11. juli 2023 Drama for alt for tiden. Bare å overse. Anonymkode: 93e93...277 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Del Skrevet 11. juli 2023 Digg med unge hvite horer som byr seg frem. Anonymkode: cb7f1...f2c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Del Skrevet 11. juli 2023 Jeg skjønner heller ikke at man blir så sjokkert og skuffa at man drar. Uinteressant posørmøl er vel akkurat hva man kan forvente av de gutta der? Anonymkode: 84f55...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 11. juli 2023 #5 Del Skrevet 11. juli 2023 Som det påpekes i artikkelen, de har feil hudfarge, etnisitet og kroppsfasong. Dett har vi vel hørt før oppigjennom historien..? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Del Skrevet 11. juli 2023 Gregarious skrev (1 minutt siden): Som det påpekes i artikkelen, de har feil hudfarge, etnisitet og kroppsfasong. Dett har vi vel hørt før oppigjennom historien..? Gud forby at norske jenter er representert i Norge, her burde de kvotert inn jenter med innvandrerbakgrunn. Hijab og bikini er jo råsexy. Anonymkode: b371a...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Digg med unge hvite horer som byr seg frem. Anonymkode: cb7f1...f2c Nettopp Anonymkode: 7ef0c...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Del Skrevet 11. juli 2023 Min generasjon ville også reagert med ubehag over noe slikt, men vi sa ikke i fra fordi vi trodde det var sånn det skulle være. Vi turte heller ikke fordi mange av oss var en gjeng med pysete og usikre "pick me girls". Man skal ha litt tæl for å ta opp temaet også, fordi menns motargument alltid er "det er fordi du er feit og stygg." Dagens unge jenter har derimot mer tæl enn oss, de tar opp kampen og finner seg ikke lenger i det min generasjon gjorde. Det er fremskritt. Anonymkode: 89494...337 17 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #9 Del Skrevet 11. juli 2023 Så hvorfor gidder dere egentlig å gi oppmerksomhet til slikt sludder og vås da?? Anonymkode: 8c342...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 11. juli 2023 #10 Del Skrevet 11. juli 2023 Å reagere negativt på objektgjøring av kvinner er ikke nærtagenhet, men innsikt i hvor nedvurderende det er. Konservative reagerer negativt på at kvinner kler av seg når de selv bestemmer premissene for det, som når vi ammer et tørst barn, bader toppløse eller går hjem alene i miniskjørt uten å ville snakke med noen. Da er vi uforstandige, uforsiktige, horete osv. Dersom de selv ønsker å stille ut eller bruke kvinner for å få oppmerksomhet, penger eller nytelse derimot, da forsvarer de sine egne gjerninger, og blir nærtagende når andre kvinner snakker om hvordan de ser på det. Ingen er mer nærtagende enn en mann som ikke får stille ut kvinner som om de var bruks- eller pyntegjenstander, uten at andre mennesker holder kjeft om at de avslører maktstrukturene i det de observerer. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #11 Del Skrevet 11. juli 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Gud forby at norske jenter er representert i Norge, her burde de kvotert inn jenter med innvandrerbakgrunn. Hijab og bikini er jo råsexy. Anonymkode: b371a...522 Toppløs og hijab - da hadde det blitt styr :-) Anonymkode: cb787...b80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #12 Del Skrevet 11. juli 2023 Som jeg skrev i den andre tråden som omhandlet den samme artikkelen. Jeg synes det er fint at unge jenter reagerer, for hva var egentlig budskapet til bandet her? Det er bare hvite tynne kvinner i bikinitruse (noen med topper) som er på scenen. Hva er egentlig greia? Det har jo litt med samfunnet vi er i, det er noe med mangfoldet osvosv.. Men bryr jeg meg nevneverdig? Meh, jeg er utenfor målgruppen til bandet. Anonymkode: 301b1...d69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #13 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som jeg skrev i den andre tråden som omhandlet den samme artikkelen. Jeg synes det er fint at unge jenter reagerer, for hva var egentlig budskapet til bandet her? Det er bare hvite tynne kvinner i bikinitruse (noen med topper) som er på scenen. Hva er egentlig greia? Det har jo litt med samfunnet vi er i, det er noe med mangfoldet osvosv.. Men bryr jeg meg nevneverdig? Meh, jeg er utenfor målgruppen til bandet. Anonymkode: 301b1...d69 Budskapet til Balinciaga er å gi faen, snorte kokain og ligge med horer. Derav horer onstage. Anonymkode: cb7f1...f2c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. juli 2023 #14 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Drama for alt for tiden. Bare å overse. Anonymkode: 93e93...277 Unge lider under nok av kroppspress allerede. Dette bidrar ikke akkurat i positiv retning. I tillegg bidrar stuntet til seksualisering av kvinner, som er noen av holdningene bak voldtektskulturen. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 11. juli 2023 #15 Del Skrevet 11. juli 2023 Man kan jo gå på konserter/festivaler med band som spiller ordentlig musikk istedenfor sånn dritt som dette, så unngår man denne problemstillingen. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #16 Del Skrevet 11. juli 2023 Samfunnsengasjert skrev (5 minutter siden): Unge lider under nok av kroppspress allerede. Dette bidrar ikke akkurat i positiv retning. I tillegg bidrar stuntet til seksualisering av kvinner, som er noen av holdningene bak voldtektskulturen. Balinciaga har sunget i årevis om å snorte kokain, fylla til man får blackout, knulle horer og å gi faen/føkke opp men for all del, la oss heller kritisere damene som sto på scenen i 1 minutt. Anonymkode: cb7f1...f2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #17 Del Skrevet 11. juli 2023 9 minutter siden, Samfunnsengasjert said: Unge lider under nok av kroppspress allerede. Dette bidrar ikke akkurat i positiv retning. I tillegg bidrar stuntet til seksualisering av kvinner, som er noen av holdningene bak voldtektskulturen. Kroppspress og seksualisering florerer mer ute blant publikum enn fra scenen. Når man ser festivalantrekkene så kan man vel trygt si at lista er lagt lenge før bandene går på scenen. Anonymkode: cb787...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #18 Del Skrevet 11. juli 2023 Regner med at de forlot konserten dersom en mannlig artist sto i bar overkropp, også? Anonymkode: 4b6bc...12c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #19 Del Skrevet 11. juli 2023 Samfunnsengasjert skrev (42 minutter siden): Unge lider under nok av kroppspress allerede. Dette bidrar ikke akkurat i positiv retning. I tillegg bidrar stuntet til seksualisering av kvinner, som er noen av holdningene bak voldtektskulturen. Så overvektige som det norske folk har blitt så tror jeg det er på tide med litt kroppspress. Anonymkode: b371a...522 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #20 Del Skrevet 11. juli 2023 Reagerer aller mest på at folk på sosiale medier sier at flere av disse jentene i bikini var 17-åringer, så da lurer jeg veldig på hvordan utvelgelsen av jenter foregikk. Virker så uprofesjonelt, stormannsgalskap-aktig, og gammeldags Anonymkode: b0f75...5d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå