AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Ja, altså. Har så lyst på et barn til. Men det holder nå. Noen som har kommet over verpesjuka? Noen tips for å komme seg videre? Hvordan var det for deg? Anonymkode: 2f4d0...0a6 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Haha, samme her, hatt det sånn i to år nå! 🙋♀️🙈 Men bør gi meg nå, er i slutten av 30 årene og har allerede to barn. Så jeg følger tråden din for tips! 😄 Anonymkode: 361af...83c 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Jada, det gikk over. Spesielt godt over da minste begynte på skolen. Å gå tilbake med bleiebarn og alt det medfører frista ikke lenger. Anonymkode: 5c1cd...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Jeg er akkurat der selv. Har to, mannen mener vi er ferdig, vi var enig om at to var passe for oss osv. Men jeg kommer ikke over det. Det bare føles så rett med tre barn, en familie på fem. Jeg er litt motsatt av hun Iver som skriver at hun kom over det da minste begynte på skolen og det ikke fristet å gå tilbake til småbarnsfasen. Jeg føler at jo lenger unna jeg kommer jo mer glemmer jeg alt slitet og jeg tar meg selv i å rosemale veldig og dagdrømme tilbake til amming, trilleturer, bleieskift etc. Har kanskje ingen gode tips, men selv forsøker jeg å tenke at jeg er heldig som har to og prøve å se fram til alt vi kan gjøre som familie og den friheten vi får sammen når vi ikke har en baby å ta hensyn til. Anonymkode: f6589...f28 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Jeg er 41, har 3 barn, og forbud fra legene mot å få flere tilogmed, og allikevel drømmer jeg om at prevensjonen skal streike (har hormonspiral så det er jo VELDIG usannsynlig). Håper jo det går over en dag... Anonymkode: 899c9...b57 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Huff, I feel you! Har selv hatt lyst på tredjemann i flere år. Gir seg nok aldri… Anonymkode: 21833...f30 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 Ja. Det skjedde så mange trasige ting i livet på en gang at det rett og slett ikke var rom for flere barn. Det er 15 år siden jeg fikk siste nå og jeg angrer ikke. Anonymkode: f3335...f92 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 Huff.. Tydeligvis flere i samme båt 😅🤭 Dette lover ikke så godt, da. Er bare i begynnelsen av 30-årene. Håper ikke jeg må slite med denne verpesjuka i 10 pluss år til. Leste tråden her inne om en eller annen 50-åring som ble naturlig gravid... Det er 20 år til det 😬 Ingen med noen råd, altså? Prøver også å være fornøyd med det jeg har. Det hjelper sånn passe. Ts Anonymkode: 2f4d0...0a6 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jada, det gikk over. Spesielt godt over da minste begynte på skolen. Å gå tilbake med bleiebarn og alt det medfører frista ikke lenger. Anonymkode: 5c1cd...8d3 Hmm.. Vi fikk nummer 2 da første begynte på skolen, og syntes det var veldig fint å oppleve på nytt alt sammen, så vet ikke om det blir redningen her 😬 ts Anonymkode: 2f4d0...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #11 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 41, har 3 barn, og forbud fra legene mot å få flere tilogmed, og allikevel drømmer jeg om at prevensjonen skal streike (har hormonspiral så det er jo VELDIG usannsynlig). Håper jo det går over en dag... Anonymkode: 899c9...b57 Haha, må innrømme at jeg lo litt ❤️ Det kan godt bli meg om noen år 🤭😬 Har hele tiden tenkt at det kanskje går over når man bikker 40 pluss, og sjansene begynner å bli mindre. Men så leser jeg stadig tråder med delvis håpefulle damer her til nærmere 50. Ts Anonymkode: 2f4d0...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #12 Skrevet 12. juli 2023 Firefine skrev (13 timer siden): Gav seg ikke. Sistemann kom. 😬 Hvor lenge holdt du stand før du ga opp? Ts Anonymkode: 2f4d0...0a6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja. Det skjedde så mange trasige ting i livet på en gang at det rett og slett ikke var rom for flere barn. Det er 15 år siden jeg fikk siste nå og jeg angrer ikke. Anonymkode: f3335...f92 Dette tror jeg nok er ganske vanlig. At livet skjer, og så blir det stopp og drømmen det neste barnet blir med det. Hadde bare håpet jeg klarer å sette et positivt stopp selv, om du skjønner? Før livet gjør det for meg. Ts Anonymkode: 2f4d0...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 Hadde lenge lyst på tre barn. Men nå som de to jeg har er begynt å bli store og er igang med flere fritidsaktiviteter hver, så er jeg glad for at vi stoppet på to. Jeg vokste opp i en fattig familie der det ikke var rom for noen utskeielser eller fritidsaktiviteter som kostet penger. Så er glad for at vi har økonomi til å skjemme bort de barna vi har. Ikke at vi ikke hadde hatt råd til et barn til, men det hadde blitt trangere økonomisk. Og ikke minst mer logistikk. Er uansett kun få år (10-20 år) til vi kanskje får barnebarn❤️ Anonymkode: a7743...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hadde lenge lyst på tre barn. Men nå som de to jeg har er begynt å bli store og er igang med flere fritidsaktiviteter hver, så er jeg glad for at vi stoppet på to. Jeg vokste opp i en fattig familie der det ikke var rom for noen utskeielser eller fritidsaktiviteter som kostet penger. Så er glad for at vi har økonomi til å skjemme bort de barna vi har. Ikke at vi ikke hadde hatt råd til et barn til, men det hadde blitt trangere økonomisk. Og ikke minst mer logistikk. Er uansett kun få år (10-20 år) til vi kanskje får barnebarn❤️ Anonymkode: a7743...ca3 Det er et godt argument ❤️ samtidig så har vi liksom nok argumenter for å stoppe, er ikke det det står på. Men lysten er der fortsatt 😅 Hvor lenge hadde du lyst på 3, og når ga det seg? Fram til skolealder ca? Eller måtte du bli for gammel til at muligheten var der? (Beklager inngående spørsmål, bare ikke svar om du ikke ønsker). Ts Anonymkode: 2f4d0...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #16 Skrevet 12. juli 2023 Jeg hadde lyst på nr 3 dag br 2 var rundt året. Mannen nektet. Og nektet og nektet. Skru tiden 8 år frem. Her ligger jeg og ammer nr 3, familien er komplett og jeg har IKKE lyst på flere barn Anonymkode: 97171...427
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #17 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde lyst på nr 3 dag br 2 var rundt året. Mannen nektet. Og nektet og nektet. Skru tiden 8 år frem. Her ligger jeg og ammer nr 3, familien er komplett og jeg har IKKE lyst på flere barn Anonymkode: 97171...427 Angrer du litt på den siste? Anonymkode: 3907e...41f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #18 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er et godt argument ❤️ samtidig så har vi liksom nok argumenter for å stoppe, er ikke det det står på. Men lysten er der fortsatt 😅 Hvor lenge hadde du lyst på 3, og når ga det seg? Fram til skolealder ca? Eller måtte du bli for gammel til at muligheten var der? (Beklager inngående spørsmål, bare ikke svar om du ikke ønsker). Ts Anonymkode: 2f4d0...0a6 Tenk mer på søvnløse netter, trass alder og fotfølging 24/7, kanskje du får mindre lyst på da😅 Anonymkode: 3907e...41f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Har gått over for lenge siden, men husker jeg leste et sted at slike tanker/følelser ofte dukker opp i forbindelse med eggløsning. Så jeg begynte til slutt å skylde på eggløsning hver gang jeg begynte å tenke tanken😅Er veldig glad for at det ikke ble flere, er veldig fint å være 45 år og ha voksne barn kjenner jeg. Anonymkode: 87361...ada 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Angrer du litt på den siste? Anonymkode: 3907e...41f Ja, jeg angrer skikkelig på at drømmen min endelig gikk i oppfyllelse og familien føles som helt komplett Anonymkode: 97171...427 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå