AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Skulle selge noe på kjøp og salg gruppe på facebook for en stund siden. Hun ville kjøpe til den prisen jeg hadde satt, og jeg skulle sende når hun fikk penger og det var en stund til. Men nå ville hun plutselig gå ned en del i pris. Jeg sa nei til det, da den var ganske dyr ny, og at jeg ikke vil gå ned noe mer en jeg har satt ned selv, og at hun kunne velge å kjøpe til den prisen jeg har satt eller ikke kjøpe likevel. Da svarte hun at jo hun skulle ha varen og til nedsatt pris som hun hadde bestemt og jeg fikk ikke lov til å selge til noen andre. Hva gjør jeg nå? I tillegg sender hun masse meldinger hver dag for å forsikre seg om at jeg ikke har solgt til noen andre, og vil i tillegg bli venn med meg på facebook. Begynner å ľure på om hun ikke er seriøs. Flere som har vært borti noe sånt? Anonymkode: 0121d...0f4
Svisle Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Enkelt - om hun skal ha varen så betaler hun den prisen du har satt. Betaler hun ikke så selger du den til noen andre. 25 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Da sier du bare at hun enten kjøper til den prisen du har satt, ellers legger du den ut til salgs igjen. Du bestemmer! Anonymkode: 0bf1f...be0 12 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Enig med de andre. Det er jo bare å si at avtalen var kjøp til den prisen du satte, og dersom hun ikke ønsker å forholde seg til den avtalen lengre, så selger du til noen andre. Enkelt og greit. Anonymkode: 1b5ba...67f 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Da selger jeg nok til noen andre. Regner med at hun ikke får gjort noe med det bortsett fra å bli sint. Anonymkode: 0121d...0f4 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Her har vel hun brutt loven. Om du nå må selge til lavere pris kan du kreve henne for mellomlegget ettersom dere hadde en avtale hun har brutt. Les deg opp på loven. Anonymkode: 769b7...de1 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 Selg varen til noen andre til den prisen du har bestemt, også blokkerer du henne. Anonymkode: b11fb...3be 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Skrevet 11. juli 2023 Har du andre som er interessert i varen? Isåfall hadde jeg sendt 1 melding til damen og sagt, Siden du har sendt fryktelig mange meldinger nå, så må du enten kjøpe varen NÅ, til den prisen. Eller så selges den til noen andre. Blir det mer mas; BLOKK. Anonymkode: 85bb7...1bf 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #9 Skrevet 11. juli 2023 Blokkér og selg til noen andre. Slike folk blir man aldri kvitt. Send også en melding til admin i gruppa om hvorfor du ikke selger til mennesket siden de liker å prøve å kaste ut folk i ettertid. Anonymkode: 68451...746 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Skrevet 11. juli 2023 Går folk med på sånne krav, så kommer disse pruterne garantert til å fortsette på denne måten ovenfor alle andre senere også. Anonymkode: 4c9f4...4f9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #11 Skrevet 11. juli 2023 Prisen er xxx. Fint om du overfører før 12 i morgen. Om ikke legger jeg varen ut som tilgjengelig igjen. Hadde en som ble rasende på meg en gang. Før han kom tilbake neste dag å tilby en høyere pris enn det jeg så hadde solgt for til en annen. Han ble blokkert. Den som får kjøpe av meg er den første som betaler fullpris. Før det er ikke varen lovet bort eller solgt. Anonymkode: 7a20c...aae 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #12 Skrevet 11. juli 2023 Kjøpere som viser seg å kreve og være vanskelig helt fra start selger jeg ikke til. Selg til noen andre. Jeg hadde en kjøper engang som absolutt skulle bestemme over meg og hvilken kjøpsgang vi skulle ha, lot jeg gå. Jeg solgte heller til noen andre som mer en villig til å selge på vanlig vis. Stol på magefølelsen din. Anonymkode: ec083...558 6
aksase Skrevet 11. juli 2023 #13 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle selge noe på kjøp og salg gruppe på facebook for en stund siden. Hun ville kjøpe til den prisen jeg hadde satt, og jeg skulle sende når hun fikk penger og det var en stund til. Men nå ville hun plutselig gå ned en del i pris. Jeg sa nei til det, da den var ganske dyr ny, og at jeg ikke vil gå ned noe mer en jeg har satt ned selv, og at hun kunne velge å kjøpe til den prisen jeg har satt eller ikke kjøpe likevel. Da svarte hun at jo hun skulle ha varen og til nedsatt pris som hun hadde bestemt og jeg fikk ikke lov til å selge til noen andre. Hva gjør jeg nå? I tillegg sender hun masse meldinger hver dag for å forsikre seg om at jeg ikke har solgt til noen andre, og vil i tillegg bli venn med meg på facebook. Begynner å ľure på om hun ikke er seriøs. Flere som har vært borti noe sånt? Anonymkode: 0121d...0f4 Gi henne en frist, f.eks. ei uke. Gi beskjed om at hvis hun ikke har betalt avtalt pris innen fristen, da selger du til noen andre. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #14 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle selge noe på kjøp og salg gruppe på facebook for en stund siden. Hun ville kjøpe til den prisen jeg hadde satt, og jeg skulle sende når hun fikk penger og det var en stund til. Men nå ville hun plutselig gå ned en del i pris. Jeg sa nei til det, da den var ganske dyr ny, og at jeg ikke vil gå ned noe mer en jeg har satt ned selv, og at hun kunne velge å kjøpe til den prisen jeg har satt eller ikke kjøpe likevel. Da svarte hun at jo hun skulle ha varen og til nedsatt pris som hun hadde bestemt og jeg fikk ikke lov til å selge til noen andre. Hva gjør jeg nå? I tillegg sender hun masse meldinger hver dag for å forsikre seg om at jeg ikke har solgt til noen andre, og vil i tillegg bli venn med meg på facebook. Begynner å ľure på om hun ikke er seriøs. Flere som har vært borti noe sånt? Anonymkode: 0121d...0f4 Det er en gyllen regel,ALDRI selg noe før du har fått pengene. Dette bør være barnelærdom. Anonymkode: 0aa23...93c 1
Hensatt Skrevet 11. juli 2023 #15 Skrevet 11. juli 2023 Enkelt og greit blokker henne. Dere har ingen avtale om lavere pris. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #16 Skrevet 11. juli 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Skulle selge noe på kjøp og salg gruppe på facebook for en stund siden. Hun ville kjøpe til den prisen jeg hadde satt, og jeg skulle sende når hun fikk penger og det var en stund til. Men nå ville hun plutselig gå ned en del i pris. Jeg sa nei til det, da den var ganske dyr ny, og at jeg ikke vil gå ned noe mer en jeg har satt ned selv, og at hun kunne velge å kjøpe til den prisen jeg har satt eller ikke kjøpe likevel. Da svarte hun at jo hun skulle ha varen og til nedsatt pris som hun hadde bestemt og jeg fikk ikke lov til å selge til noen andre. Hva gjør jeg nå? I tillegg sender hun masse meldinger hver dag for å forsikre seg om at jeg ikke har solgt til noen andre, og vil i tillegg bli venn med meg på facebook. Begynner å ľure på om hun ikke er seriøs. Flere som har vært borti noe sånt? Anonymkode: 0121d...0f4 Du blokkerer personen og selger til noen andre Anonymkode: 9b812...09e 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #18 Skrevet 11. juli 2023 Selg til noen andre. Slike kjøpere ser jeg for meg er de som kan finne på å komme med falske beskyldninger om at varen ikke var slik som lovet, var ødelagt, kommet bort i posten eller lignende. Bare å unngå. Selg til en annen og meld fra til administrator av gruppen. Anonymkode: a2a1f...89e 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Ville solgt til noen andre! Slike folk blir det bare problemer med. Anonymkode: 05171...4f7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 I klartekst: CRAZY. Anonymkode: 05171...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå