AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Sovna på sofaen i gårkveld,og våknet at jeg var stiv i nakken. I dag er jeg stram og vond i musklene bak på nakken,og kjenner også smerter ved svelging på samme side,kun i visse stillinger. Smerten i halsen oppleves ikke som sår hals, Kan stramme og stive nakkemuskler ha sammenheng med muskler inni halsen,noen som har opplevd å få vondt inni halsen ved nakkevondt? Anonymkode: 3682a...31c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Jepp, det kan det. Jeg opplever dette stadig vekk, Har gått til kiropraktor lenge på grunn av blant annet låsninger i rygg. Hun behandler både rygg og nakke, og jeg er øm i begge etter behandling. Da får jeg også litt vondt i halsen, som om jeg holder på å bli syk. Men det er bare muskler som strekkes. Anonymkode: 93f2b...db3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Det enkle svaret er helt klart ja. Anonymkode: 8049b...a9b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jepp, det kan det. Jeg opplever dette stadig vekk, Har gått til kiropraktor lenge på grunn av blant annet låsninger i rygg. Hun behandler både rygg og nakke, og jeg er øm i begge etter behandling. Da får jeg også litt vondt i halsen, som om jeg holder på å bli syk. Men det er bare muskler som strekkes. Anonymkode: 93f2b...db3 Tusen takk for svaret ditt,det hjalp😀har selv gått til kiropraktor for rygg og nakke,men har ikke fått spurt ham,siden jeg ikke hadde det da. Kjenner det best når jeg svelge,når jeg beveger musklene inni halsen,hvordan føles det for deg inni halsen,prøv å forklar så godt du kan🤣🤣ts Anonymkode: 3682a...31c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det enkle svaret er helt klart ja. Anonymkode: 8049b...a9b Inni halsen altså?😀 Anonymkode: 3682a...31c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svaret ditt,det hjalp😀har selv gått til kiropraktor for rygg og nakke,men har ikke fått spurt ham,siden jeg ikke hadde det da. Kjenner det best når jeg svelge,når jeg beveger musklene inni halsen,hvordan føles det for deg inni halsen,prøv å forklar så godt du kan🤣🤣ts Anonymkode: 3682a...31c Det føles akkurat som du beskriver. Vondt når jeg svelger, og kun på ene siden. Av gangen. Det har vekslet litt hos meg etter hva kiropraktoren har gjort. Så kjenner jeg at musklene strekkes ved bevegelse. Litt ømt. Anonymkode: 93f2b...db3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det føles akkurat som du beskriver. Vondt når jeg svelger, og kun på ene siden. Av gangen. Det har vekslet litt hos meg etter hva kiropraktoren har gjort. Så kjenner jeg at musklene strekkes ved bevegelse. Litt ømt. Anonymkode: 93f2b...db3 Kan det være jeg har strekt noe når jeg sovna i en litt rar stilling på sofaen?,kjente det hvertfall i nakken at jeg hadde ligget litt feil. Anonymkode: 3682a...31c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 Flere som har opplevd dette? Anonymkode: 3682a...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå