Gå til innhold

Hva bruker du å få komplimenter for? (Dating/ikke dating)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva får du oftest komplimenter for, enten fra folk du dater eller andre? 

Jeg er 32 år, ikke spesielt pen, ganske normal kropp til å ha født et barn men aldri hatt en objektivt "bra" kropp. En del valker. Har ok selvtillit. Hadde veldig dårlig selvtillit på utseende før, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. 

Får oftest komplimenter på øynene mine, evt øynene når jeg smiler. 

Av folk jeg har ligget med får jeg også komplimenter for puppene (har veeldig små pupper), magen (har en myk og god mage) og rumpa (har en middels stor rumpe). 

Personlighetsmessig får jeg komplimenter på sjarmen og at jeg er lett å snakke med. 

Hva med dere?

Anonymkode: f398d...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av fremmede folk på gata kan jeg få komplimenter for at jeg er søt, har fine øyne, fint hår/hårfarge (naturlig), og at jeg kler meg pent (50-tallsstil, særlig kjoler).

Samboeren min elsker kroppen min, synes øynene mine er fantastisk vakre, at rumpa mi er "spektakulær" og at puppene er flotte. 

Av personlighet får jeg høre at jeg er snill, sjarmerende, omtenksom og omsorgsfull. Og engasjert. 

Det sagt; det betyr ikke at jeg ser det selv, utseendet spesielt.

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (8 minutter siden):

Av fremmede folk på gata kan jeg få komplimenter for at jeg er søt, har fine øyne, fint hår/hårfarge (naturlig), og at jeg kler meg pent (50-tallsstil, særlig kjoler).

Samboeren min elsker kroppen min, synes øynene mine er fantastisk vakre, at rumpa mi er "spektakulær" og at puppene er flotte. 

Av personlighet får jeg høre at jeg er snill, sjarmerende, omtenksom og omsorgsfull. Og engasjert. 

Det sagt; det betyr ikke at jeg ser det selv, utseendet spesielt.

Det er ikke rart du kan velge og vrake i mannfolk! 😅 Om du var på Tinder fikk du vel 5-6000 likes på et par dager vil jeg tro. Du er et kupp. Høres ut som en innertier. 

Anonymkode: 67d8b...a51

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og får ikke komplimenter

Anonymkode: 6e5ab...583

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg får komplimenter for pene øyne med fast blikk og sterke underarmer og hender.

Jeg har ofte tenkt at folk sier slikt fordi det er slikt folk sier, men kjæresten min sier jeg skal bli flinkere til å ta ting til meg.

Jeg liker de komplimentene jeg får.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øynene, håret og smilet. Puppene og rumpa/kroppen generelt. 

Anonymkode: 08fa9...92e

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis at jeg kler meg bra, og at jeg er morsom. Utseendet tror jeg aldri jeg har fått komplimenter for, annet enn foreldre som prøvde å trøste meg da jeg var yngre. Selv ikke da jeg var ung og ifølge KG-gutta skulle ha horder av interesserte menn etter meg, fikk jeg høre noe positivt om utseendet mitt. 

Anonymkode: b98ca...f25

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Fin, snill, ærlig, fint smil, glad, hyggelig

Fikk et kompliment at jeg var et vinnende vesen. Det betød mye

Endret av exictence
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke rart du kan velge og vrake i mannfolk! 😅 Om du var på Tinder fikk du vel 5-6000 likes på et par dager vil jeg tro. Du er et kupp. Høres ut som en innertier. 

Nja. Jeg er lettere overvektig da, det er ikke nødvendigvis populært. ;)

Fikk vel rundt 4-500 likes per dag på Tinder, og en av dem var samboeren min. :)

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (6 minutter siden):

Nja. Jeg er lettere overvektig da, det er ikke nødvendigvis populært. ;)

Fikk vel rundt 4-500 likes per dag på Tinder, og en av dem var samboeren min. :)

Da er du mildt sagt populær. Er dame 38. Da jeg var på Tinder fikk jeg vel ca. 50+ likes per dag. Er slank og får høre at jeg holder meg godt. Men det er kjent at mange menn vil ha damer med litt ekstra kilo og former :)  

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er du mildt sagt populær. Er dame 38. Da jeg var på Tinder fikk jeg vel ca. 50+ likes per dag. Er slank og får høre at jeg holder meg godt. Men det er kjent at mange menn vil ha damer med litt ekstra kilo og former :)  

Oi, jøss, har ærlig talt ikke tenkt på det slik. Jeg merket at jeg var mer populær som 35-åring og lettere overvektig, enn som normalvektig og godt trent 20-åring. Det sagt, jeg har aldri tenkt jeg var populær.  

Samboeren min er ihvertfall godt fornøyd med formene mine. :)

Skrevet

Veldig ulikt i ulike sammenhenger, og av ulike folk.
Rent ytre sett så kommenterer mange blikket mitt, at det er levende og at jeg har pene øyne.
Når det gjelder kroppen min så kommenterer kvinner musklene mine, og menn kommenterer de runde formene.

Stilen min forteller nok at det er andre verdier enn utseende jeg setter pris på å få verdsatt og anerkjent, så jeg får flest kompliment på væremåten min.
Folk som flørter gir meg kompliment for at jeg er åpen, snill, morsom og full av påfunn. Flere har også nevnt at jeg har pene ben; neseben. Venner og kolleger gir meg kompliment for sånne ting som at jeg er direkte, pålitelig og får ting unna.

Jeg øver stadig på å bli flinkere til å gi komplimenter til dem omkring meg. Kompliment som ikke går på utseende, men på egenskaper som faktisk betyr noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der handler stort sett om hvor du bor. Bor du i en by med 100 tusen innbyggere får du 10 ganger så mange likes som hvis du bor på et sted med 10 tusen innbyggere.

Anonymkode: 24bff...412

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Siste del av 30 årene her, kvinne. Får ofte komplimenter for øynene, puppene (de er små, men faste), flat mage og fin rumpe. Ser at jeg har en veldig bra, slank og trent kropp, men synes ikke jeg er pen.. Mangler ikke på oppmerksomhet fra menn, så det er jo hyggelig

Anonymkode: 90922...651

Skrevet

Fra tid til tid så får jeg komplimenter på håret mitt. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Øyne og smil, hår  og kroppsform.

Skrevet

Har fått komplimenter for øyne, kropp ( rumpe, lår og pupper), og jo fler jo eldre jeg har blitt, intelligens, klær, stemme, latter og humør.

AnonymBruker
Skrevet

Utseende: håret, øynene og sprettrumpa mi! 
Personlighet: at jeg er avslappende å være sammen med, morsom og empatisk. 

Anonymkode: cb69a...977

Skrevet

Øyne, munn, skjegg, bryst, armer og ben😄

Skrevet (endret)

At jeg er pen/vakker, at folk liker å se på meg når jeg engasjerer meg/forteller noe jeg synes er gøy, at jeg «kan alt», har fint hår, ser fresh ut, «kler alt» (noe som er helt feil.. men jeg er nok flink å kle meg/skjule skavanker), at jeg ser ung ut for alderen/holder meg godt, at jeg ikke har rynker eller grått hår i min alder, at jeg er morsom. Tror det var det😅😁

Endret av AnnnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...