AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Del Skrevet 11. juli 2023 Prøver på barn nummer to. Første brukte vi ett år på. Jeg er bare i PP1, med forsinket mens, men akkurat dette skjedde forrige gang også. Mensen går som ei klokke helt til jeg plutselig VIL bli gravid. Da kan den bli forsinket med både tre og fire dager og jeg får et håp. Er dette håpet egentlig stress? Stress som gjør at mensen blir forsinket? Jeg er oppblåst og hard i magen, merker mensmurringer. Hadde IKM på søndag. Våger ikke teste ennå. Flere som har opplevd at mensen blir forsinket når man bare går og venter på den? Anonymkode: 6101a...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Del Skrevet 11. juli 2023 Selvfølgelig. Helt vanlig Anonymkode: 560f3...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Del Skrevet 11. juli 2023 Har du nettopp sluttet på hormonell prevensjon? Men ja, jeg har opplevd noe lignende selv. Hadde alltid hatt regelmessig syklus, nesten til å stille klokka etter. Så begynner vi å prøve og syklusen blir helt tullete i flere mnd. Etter nesten ett år med rotete syklus trodde jeg ikke på at vi fikk til graviditet på egenhånd så bestilte legetime for å få en sjekk og da, to dager før legetimen, får jeg positiv test. I ditt tilfelle hadde jeg test, da får du bekreftet eller utelukket og slipper å gå å gruble. Anonymkode: 2b7cb...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 11. juli 2023 #4 Del Skrevet 11. juli 2023 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Del Skrevet 11. juli 2023 Du er vel gravid? Test deg før du starter tråder om "jeg er så stresset over at jeg ikke blir gravid sekundet jeg begynner prøve! Er jeg infertil?"-typ. Ja, mensen kan bli forsinket av stress, men det er ikke særlig vanlig. Anonymkode: 4da48...166 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. juli 2023 #6 Del Skrevet 11. juli 2023 Ja, det kan skje at mensen blir forsinket av stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. juli 2023 #7 Del Skrevet 11. juli 2023 Yepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Del Skrevet 11. juli 2023 Stress kan forsinke eggløsning og da forsinkes som kjent automatisk også mensen ja. Anonymkode: a9d26...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 11. juli 2023 #9 Del Skrevet 11. juli 2023 Men du har jo ikke testet ? Ta en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Del Skrevet 11. juli 2023 Absolutt, det har skjedd meg flere ganger Anonymkode: 7b5e5...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #11 Del Skrevet 11. juli 2023 Bare rolig. Mensen er nok rett rundt hjørnet. Høyst sannsynlig bare en tilfeldighet den er forsinket akkurat nå. Ikke vits å overtolke Anonymkode: 6b17d...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Del Skrevet 19. juli 2023 On 7/11/2023 at 1:47 PM, AnonymBruker said: Prøver på barn nummer to. Første brukte vi ett år på. Jeg er bare i PP1, med forsinket mens, men akkurat dette skjedde forrige gang også. Mensen går som ei klokke helt til jeg plutselig VIL bli gravid. Da kan den bli forsinket med både tre og fire dager og jeg får et håp. Er dette håpet egentlig stress? Stress som gjør at mensen blir forsinket? Jeg er oppblåst og hard i magen, merker mensmurringer. Hadde IKM på søndag. Våger ikke teste ennå. Flere som har opplevd at mensen blir forsinket når man bare går og venter på den? Anonymkode: 6101a...274 Har du tatt test? Jeg er spent på å høre! Anonymkode: 81b08...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå