Gå til innhold

Hjelp. Skal på date og er redd jeg er for kresen. Hvordan slappe av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date og kjenner jeg er umotivert og ser røde flagg i alt. Han er for på, han er ikke kjekk nok, han ditt og datt. Hvordan får jeg vekk dette? Vil jo gjerne ha et åpent sinn men etter mange år med forsøk på å finne kjærligheten og bare bli avvist/skuffelser så kjenner jeg at jeg har mistet litt motet. Føler så ofte på at de enten er useriøse eller har masse røde flagg. Som vanlig får jeg sikkert masse hets her, av alle sinte og bitre folk. 

Anonymkode: eda13...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å bare lytt til hva han sier, slapp av, og fokuser  på her og nå. Ikke snakk om negative hendelser på din første date, i hvert fall ikke mye på det. Snakk om hyggelige ting. Ta deg tid. Ha mange små treff før noe seriøst og før sex.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal på date, du skal ikke gifte deg med fyren, senk skuldrene og forventningene. 

Anonymkode: 11eef...e11

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Prøv å bare lytt til hva han sier, slapp av, og fokuser  på her og nå. Ikke snakk om negative hendelser på din første date, i hvert fall ikke mye på det. Snakk om hyggelige ting. Ta deg tid. Ha mange små treff før noe seriøst og før sex.

Hva mener du med «ta deg tid» og «mange små treff»? 

Skrevet

Tenk dette er kun en date, senk skuldrene og slapp helt av. Ikke tenk for mye.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva mener du med «ta deg tid» og «mange små treff»? 

Ta deg litt tid og treff ham mange ganger på ikke så lange dater, tenker jeg er lurt i begynnelsen. Hvis du da liker ham.

Det er lett for å ha sex eller lange dater i begynnelse  dersom man faller pladask. Jeg tror ikke det er så lurt i mange tilfeller. Tror heller det er lurere å ta seg tid til å bli bedre kjent, til å gjøre seg opp en mening, til å tenke over om  han egentlig har disse røde flaggene, eller om han er en mann verdt å satse på.

Tror man går fortere lei ved å ha å lange treff i begynnelsen. "Å gi seg mens leken er god" er ofte smart, både for seg selv og ved å beholde romantikken igang.

Ikke tenk for mye, men slapp av. Ta deg tid, du har plenty tid til å tenke/vurdere etterhvert  heller.

Endret av exictence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...