Gå til innhold

Maleme på Kreta. Er det så dødt og kjipt som folk skal ha det til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og kikker på restplasser og fant et koselig hotell i Maleme. Jeg er ikke ute etter noen partytur, men hovedsaklig nærhet til strand og basseng, noe hotellet tilbyr. Men jeg setter jo pris på å ha et lite utvalg av cafeer, tavernaer og matbutikker også. Etter det jeg kan se på google earth er det jo NOE der. Men sammenlignet med fks Agia Marina som heller ikke er noen stor plass, blir det jo helt andre forhold. Noen som har vært i Maleme? Er det cafeer langs strendene? Er det like kollektivmuligheter til Chania som fra de andre turiststedene?(Agia Marina etc.)

Anonymkode: 17e50...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er så å si helt øde der. 

du kan ta bussen inn til mer liv og røre i platanias eller chania.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Natta1980 skrev (23 timer siden):

det er så å si helt øde der. 

du kan ta bussen inn til mer liv og røre i platanias eller chania.

Du er et troll. Du kommenterer jo negativt på alle reisetråder nå. 

Anonymkode: 211bf...f69

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du er et troll. Du kommenterer jo negativt på alle reisetråder nå. 

Anonymkode: 211bf...f69

Er du ikke helt vel?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig, vært der, og vi kjøpte nytt hotell inn i Agia Marina istedenfor. Maleme har absolutt ingenting, ikke ett ordentlig spisested og hotellet vi var på, var så shady og folk drev og tok bilder av oss i bikini i smug. Å ta buss daglig i den varmen for å komme seg til et spisested var uaktuelt, så det ble omlokasjon. Skjønner ikke at reisebyrå som Ving, i det hele tatt bruker hoteller som er så uprofesjonelle og på et så øde sted heller, som Maleme. Det er praktisk talt en drittplass.

Anonymkode: cf6d7...e96

AnonymBruker
Skrevet

Apropo strand - Maleme har ikke sandstrand men steinstrand, og da snakker man ikke rullestein men store steiner. Helt umulig å bade uten badesko. 

Du har Chania, Platanias, Agia Marina, dette er steder hvor ferien blir enklere, strendene er sandstrender, mange spiseplassen og ting å finne på.  Eller en annen del av øya, som rethymnon eller Hersonissos. Maleme ville jeg ikke anbefalt til min verste fiende engang.

Anonymkode: cf6d7...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...