Gå til innhold

Jeg ble mildt sagt skuffet over ham

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom i kontakt med en fyr på en datingapp. Ansiktet var ikke så synlig. Men han hadde litt fin kropp, og fint krøllete hår. Han sa sånn folk sier jeg ser ut som Mr Grey. Og det liknet litt på ham.  Bestemmer meg for å ta praten på snap, jeg sender først selfiesnap.

Han sender etterpå. Fikk litt sjokk, han så ikke ut som på bildene. Han så gammel og litt rynkete ut. Ok ikke helt min type. Sa rett ut du ser annerledes ut på snap enn på bilder, jeg ønsker ikke holde mere kontakt.  Lykke til, beklager. Og nei langt ifra Mr Grey.😆 følte jeg skapte meg selv en slags forventing og hadde så høye forventninger😐 flere som har blitt skuffet? Andre ganger har det vært sånn at menn ser kjekkere ut i virkeligheten enn på bilder faktisk, men det er positivt

Anonymkode: 2cf46...39a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg var bort i det samme. Men så valgte jeg å gi det en kjangs alikevel etter mye om og men.  Falt ikke helt for han på første date, men ble noen dates til å jeg falt pladask. Skal være sagt at da var jeg i en prossess med å bli mindre overfladisk. Av 900 likes på tider klarte jeg å sile ut typ 5 stk som jeg syns var attraktive. Så da fant jeg ut at jeg måtte skjerpe meg. Skal være sagt at han var en av dem så veldig attraktiv ut på bildene på Tinder😅 Nå syns jeg uansett han er verdens fineste 🥰

Anonymkode: a6a91...ea3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kom i kontakt med en fyr på en datingapp. Ansiktet var ikke så synlig. Men han hadde litt fin kropp, og fint krøllete hår. Han sa sånn folk sier jeg ser ut som Mr Grey. Og det liknet litt på ham.  Bestemmer meg for å ta praten på snap, jeg sender først selfiesnap.

Han sender etterpå. Fikk litt sjokk, han så ikke ut som på bildene. Han så gammel og litt rynkete ut. Ok ikke helt min type. Sa rett ut du ser annerledes ut på snap enn på bilder, jeg ønsker ikke holde mere kontakt.  Lykke til, beklager. Og nei langt ifra Mr Grey.😆 følte jeg skapte meg selv en slags forventing og hadde så høye forventninger😐 flere som har blitt skuffet? Andre ganger har det vært sånn at menn ser kjekkere ut i virkeligheten enn på bilder faktisk, men det er positivt

Anonymkode: 2cf46...39a

Hva forventer du egentlig når du matcher med folk som ikke har bildet av ansiktet sitt? 

Anonymkode: c2b7e...a86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kutta ut en fyr pga det der én eneste gang. Han hadde bilder av seg på Tinder, men når vi utvekslet snap og han sendte bilder så han veldig anderledes ut - veldig tydelig at bildene på Tinder var gamle, han var mye, mye større enn han utga seg for å være, og desverre har jeg aldri likt "bamsetypen". Dessuten følte jeg det var uærlig, og det er et utrolig dårlig utgangspunkt når man faktisk skal i gang med å date en person. 

Akkurat det med å få forventninger ville jeg prøvd å unngått. Folk samsvarer sjeldent med det bildet man har i hode sitt, enten det er utseendet eller personlighet. Mitt tips er å møte folk så fort som mulig og ikke chatte og snappe i en liten evighet først 😊

Anonymkode: f8e12...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...