AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Har ei katte på litt over 14 år. Har hatt tilbakevendende bukspyttkjertel betennelse (innflammatorisk) altså ikke bakterier men mer som en svikt. Gitt henne prednisolon kur som har slått den tilbake men etter noen mnd kommer den tilbake igjen. Tar jevnlig blodprøver noe som er stressende for henne selvfølgelig, men føler jeg må følge opp dette!? Redd en sånn betennelse er smertefull for henne. noen som har erfaring med dette? Vet noe om prognose? Hun er jo som sagt veldig gammel også…. Anonymkode: 40d07...c33 1
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ei katte på litt over 14 år. Har hatt tilbakevendende bukspyttkjertel betennelse (innflammatorisk) altså ikke bakterier men mer som en svikt. Gitt henne prednisolon kur som har slått den tilbake men etter noen mnd kommer den tilbake igjen. Tar jevnlig blodprøver noe som er stressende for henne selvfølgelig, men føler jeg må følge opp dette!? Redd en sånn betennelse er smertefull for henne. noen som har erfaring med dette? Vet noe om prognose? Hun er jo som sagt veldig gammel også…. Anonymkode: 40d07...c33 Nei har ikke det dessverre men min pusejente er 17 år nå og frisk som en fisk så håper pus blir bra for de er så vonde og miste 😻 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Hva sier dyrlegen? Ville rådført meg der heller, istedenfor på et forum.. ikke for å være frekk altså Anonymkode: 7b269...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå