AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Etter fire år sammen og et barn, har samboeren min sluttet å si at han elsker meg. Han har sagt dette i tre år hver dag, flere ganger om dagen på eget initiativ. Til å slutte tvert å si det, og sier det aldri mer. Sånn har det vært de siste månedene. Jeg tok det opp i kveld at jeg følte litt på det at han aldri sa det mer, og han sa at han sikkert kunne begynne å si det noen ganger igjen hvis jeg trengte å høre det. Jeg synes egentlig det var et dårlig svar. Da jeg spurte hvorfor han hadde sluttet å si det, og også sluttet å kalle meg kjære og andre ting han gjorde så mye av før, så satt han bare å så på meg og svarte ikke. Jeg spurte flere ganger. Til slutt satt han bare å klådde på meg, så jeg følte jeg ikke fikk den seriøse samtalen jeg ønsket. Vi er godt voksne. Hva er dette, er dette typisk tegn på at følelsene hans er borte? Følte han unngikk veldig å svare. Anonymkode: 6e130...140 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Kort svar, ja. Langt svar kan være alt fra utroskap, depresjon, etc etc. Men noe er galt. Fire år sammen og barn allerede, det er tidlig. Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 87db0...b59 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kort svar, ja. Langt svar kan være alt fra utroskap, depresjon, etc etc. Men noe er galt. Fire år sammen og barn allerede, det er tidlig. Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 87db0...b59 Barnet er under 1 år. Jeg føler noe er galt ja, men jeg skjønner det ikke. Jeg er så god mot han. Anonymkode: 6e130...140 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Barnet er under 1 år. Jeg føler noe er galt ja, men jeg skjønner det ikke. Jeg er så god mot han. Anonymkode: 6e130...140 Har dere sex? Anonymkode: 87db0...b59 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere sex? Anonymkode: 87db0...b59 Det har vi. Ikke like mye som før akkurat nå, men sex har vi. Sexen er også bra. Barnet er også sterk ønsket av han, det var han som var mest gira på å barn pga alderen hans. Jeg mente vi kanskje burde vente litt, men ble med likevel. Anonymkode: 6e130...140
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Hvis du gjør/sier noe han blir sår/forbannet av. Sier du unnskyld uten å legge del av skylde på han? Anonymkode: c55fb...bb3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 Ja det er det tegn på. Jeg faket "elsker deg" hver kveld i lang tid pga vi alltid sa det og til slutt gjorde det meg nesten kvalm å fake si det også så jeg sluttet helt. Klarte ikke engang fake si det lenger. Da hadde følelsene vært borte en stund Anonymkode: 25539...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Skrevet 11. juli 2023 Han vet ikke eller vil ikke si hvorfor. Anonymkode: 99d75...ac8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #9 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis du gjør/sier noe han blir sår/forbannet av. Sier du unnskyld uten å legge del av skylde på han? Anonymkode: c55fb...bb3 Hvis vi diskuterer/klarangler, noe vi gjør sjeldent, så verken sier jeg sårende ting eller noe som gjør han forbanna. Med mindre det virkelig er noe som er han sin skyld så legger jeg aldri skylden på han. Vi prater veldig godt sammen i hverdagen, og jeg gir han hyggelig oppmeksomhet uten at det blir klengete. Vi ler og tuller mye sammen. Den eneste endringen er vel at han ikke vil finne på så mye med meg lengre utenfor døren, men jeg har tenkt at det er normalt etter noen år sammen. Men ikke vet jeg, jeg tror han liker meg godt som person, men følelsene kan jo være borte for det om. Anonymkode: 6e130...140 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Skrevet 11. juli 2023 Jeg har forandret meg litt i utseende etter barn da. Jeg har en baby som henger på meg hele tiden, så jeg ser ganske sliten ut i ansiktet. Jeg veier også 10 kg for mye. Men han klår masse på meg enda og vil ha sex med meg. Men kan det være dette som har gjort det? Jeg har ikke mye tid til trening pga at baby er så klistremerke baby. Og magen er litt ødelagt av keisersnitt som ikke ble helt bra. Anonymkode: 6e130...140
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #11 Skrevet 11. juli 2023 Ikke bra. Har du grunn til å tro at han har en annen i kikkerten? Er han mye på mobil? Gjemmer han mobilen for deg? Er han mer ute av huset enn tidligere? Anonymkode: 01c50...09d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #12 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har forandret meg litt i utseende etter barn da. Jeg har en baby som henger på meg hele tiden, så jeg ser ganske sliten ut i ansiktet. Jeg veier også 10 kg for mye. Men han klår masse på meg enda og vil ha sex med meg. Men kan det være dette som har gjort det? Jeg har ikke mye tid til trening pga at baby er så klistremerke baby. Og magen er litt ødelagt av keisersnitt som ikke ble helt bra. Anonymkode: 6e130...140 Seriøst. Mannen hadde et strekt ønske om barn. Hvis han mister følelser fordi kroppen din forandrer seg, er han en stor idiot og ikke noe å samle på. Hvorfor så dårlig selvtillit? Anonymkode: 01c50...09d 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #13 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bra. Har du grunn til å tro at han har en annen i kikkerten? Er han mye på mobil? Gjemmer han mobilen for deg? Er han mer ute av huset enn tidligere? Anonymkode: 01c50...09d Nei egentlig ikke, telefonen hans ligger alltid synlig og han sitter ikke mye med den. Ikke er han mer ute heller. Så endringene er ikke der. Jeg skjønner det ikke hva det er da. Anonymkode: 6e130...140
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #14 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Seriøst. Mannen hadde et strekt ønske om barn. Hvis han mister følelser fordi kroppen din forandrer seg, er han en stor idiot og ikke noe å samle på. Hvorfor så dårlig selvtillit? Anonymkode: 01c50...09d Jeg har ikke så dårlig selvtillit, men jeg ser jo at ting har endret seg så jeg tenkte kanskje det kunne være det. Men jeg er enig med deg,hvis det er det så blir jeg veldig skuffet. Anonymkode: 6e130...140
Goodtimes Skrevet 11. juli 2023 #15 Skrevet 11. juli 2023 Har du vært like flink til å ta initiativ til å si elsker deg først, eller har det vært han som alltid har gjort det først? Ting endrer seg noe når man får barn og jeg vet at det første året/årene kan være slitsomme mtp søvn osv. (det kommer jo helt an på), men samtidig kan det være at man er mer sliten enn man var før (noe som vil gå seg til). Dette er forresten ikke et tegn på at forholdet går dårlig, bare for å nevne det. 3
Piggsopp Skrevet 11. juli 2023 #16 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kort svar, ja. Langt svar kan være alt fra utroskap, depresjon, etc etc. Men noe er galt. Fire år sammen og barn allerede, det er tidlig. Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 87db0...b59 Haha, fire år er da ganske lang tid. Hvorfor vente når man vet man vil ha barn sammen? 2
Hippogriff Skrevet 11. juli 2023 #17 Skrevet 11. juli 2023 Hvis jeg hadde blitt konfrontert på denne måten, og svart med at jeg gjerne kan begynne å si det oftere igjen hvis det betyr mye for kjæresten, og jeg deretter hadde begynt å klå på ham, så hadde det betydd - Jeg elsket ham fortsatt - Jeg hadde ikke tenkt over at han trengte å høre det med ord oftere, men satte pris på beskjeden slik at jeg kunne innrette meg etter behovet hans - no big deal og ikke noe som trenger en lang samtale - Jeg fikk litt dårlig samvittighet over ikke å ha skjønt det selv, og fikk behov for å vise min kjærlighet - fysisk affeksjon er kjærlighetsspråket til mange - Jeg tente fortsatt på ham og ville ha sex med ham MEN: Du bør jo ta magefølelsen din på alvor. Du kjenner ham best. Prøv å tenke gjennom hva det er som gir deg denne følelsen? (ps: Jeg er kvinne) 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #18 Skrevet 11. juli 2023 At han unngår svaret kan være fordi han vil skjule svaret. Ut i fra innlegget ditt får jeg inntrykk av at han ikke vil si noe han ikke mener. At han har mistet følelser for deg, eller at han føler at han svikter noen andre ved å gi deg kjærlighetserklæringer. Eksen min sluttet å si det om ikke jeg sa det først. Jeg la merke til dette og ble veldig obs på det noen måneder. Jeg fortsatte å si det fordi jeg trengte å høre det fra han. Til slutt spurte jeg hvorfor han aldri sa det først. Da sa han at han alltid sa det først, og at han hadde sluttet å si det først for å teste meg. Bare bullshit. Til slutt, noen uker senere fikk jeg dratt ut av han at han ville skilles. Etter at ny dame "plutselig" dukket opp, klarte hun å røpe seg at de hadde holdt på et halvt år før det ble slutt mellom meg og eksen. Han likte ikke å lyge. Litt merkelig moral, da utroskap også er en løgn. Anonymkode: 35af7...b26 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå