Gå til innhold

Hvordan vet man om man har funnet den rette-bli i et forhold el følge hjertet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen lenge og har flere barn sammen. Men vi er så ulike og har helt ulikt aktivitetsnivå, ulike ønsker og drømmer. Kommet til et punkt i livet hvor jeg er forferdelig usikker. Han er veldig snill og trofast og elsker meg. Noen som har vært igjennom dette? 

Anonymkode: cb6a1...ac3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk begynner gjerne å snakke om ulikhet som negativt når de er usikre på forholdet. 

Har dere ulike drømmer som er vanskelig å forene? 

Anonymkode: 4d077...ee8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Folk begynner gjerne å snakke om ulikhet som negativt når de er usikre på forholdet. 

Har dere ulike drømmer som er vanskelig å forene? 

Eneste han har lyst til er å jakte eller fiske. Jeg vil helst slippe. Han snakker aldri eller prøver aldri å planlegge noe felles som jeg også har lyst til. Virker som det ikke gleder han hvis han må være med meg på ting. Ikke felles drømmer for fremtiden. Feks steder å bo. Jeg er så forferdelig usikker. 

Skrevet

Høres ut som det er tiden for å ta praten.
"Vi har ingenting felles, og du ønsker ikke å bruke tid sammen Hvorfor bor du her egentlig?"

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi har vært sammen lenge og har flere barn sammen. Men vi er så ulike og har helt ulikt aktivitetsnivå, ulike ønsker og drømmer. Kommet til et punkt i livet hvor jeg er forferdelig usikker. Han er veldig snill og trofast og elsker meg. Noen som har vært igjennom dette? 

Kan det tenkes at du heller ikke har vist stort interesse for å være med han på det han har lyst til? Om han har vært med deg på ditt i flere år og nå vil gjøre noe han selv har interesse for så er det kanskje på tide at du gir noe tilbake? Eller vil du helst ha en mann som bare vil det samme som deg og ikke være med på "gi og ta"? 

Anonymkode: 0dcf7...cba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eneste han har lyst til er å jakte eller fiske. Jeg vil helst slippe. Han snakker aldri eller prøver aldri å planlegge noe felles som jeg også har lyst til. Virker som det ikke gleder han hvis han må være med meg på ting. Ikke felles drømmer for fremtiden. Feks steder å bo. Jeg er så forferdelig usikker. 

Bor dere ikke samme sted da? Vil du flytte til en annen by? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan det tenkes at du heller ikke har vist stort interesse for å være med han på det han har lyst til? Om han har vært med deg på ditt i flere år og nå vil gjøre noe han selv har interesse for så er det kanskje på tide at du gir noe tilbake? Eller vil du helst ha en mann som bare vil det samme som deg og ikke være med på "gi og ta"? 

Anonymkode: 0dcf7...cba

Nei stemmer ikke. Har nesten bare gjort det han vil. Har kjøpt jakt utstyr og tatt prøven fordi vi kanskje kunne ha den interessen felles.. men jeg mangler interesse desverre. Så har jeg vindt i ryggen så liker ikke telt heller..noe han elsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...