AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Selv om man blir oppfattet som attraktiv. Andre som har opplevd dette, eller er det veldig unormalt? Anonymkode: 4042a...f6b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Ja har opplevd det ja Anonymkode: dbb23...ced
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Når en mann sletter matchen bare 10 minutter etter matching, betyr det alltid at du er under hans liga da? Altså ikke attraktiv nok? Anonymkode: 4042a...f6b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Når en mann sletter matchen bare 10 minutter etter matching, betyr det alltid at du er under hans liga da? Altså ikke attraktiv nok? Anonymkode: 4042a...f6b Dette er korrekt. Og da såpass langt under at han ikke gidder å bruke den lille energien det tar å få ligge med deg engang. Løsningen er som for alle kvinners datingproblemer. Slutt å kun swipe på menn over din liga. Anonymkode: 79871...f70
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er korrekt. Og da såpass langt under at han ikke gidder å bruke den lille energien det tar å få ligge med deg engang. Løsningen er som for alle kvinners datingproblemer. Slutt å kun swipe på menn over din liga. Anonymkode: 79871...f70 Gjelder dette om man er dame i 20-åra med langt lyst hår, pent ansikt, trent kropp og høyde lavere enn gjenommsnittet? Jeg sveipet på en mann som er ca. 10 år eldre som jeg syntes var attraktiv, men egentlig ganske vanlig utseende. Så i følge deg så er jeg ikke god nok for sex en gang? 🙈 Anonymkode: 4042a...f6b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjelder dette om man er dame i 20-åra med langt lyst hår, pent ansikt, trent kropp og høyde lavere enn gjenommsnittet? Jeg sveipet på en mann som er ca. 10 år eldre som jeg syntes var attraktiv, men egentlig ganske vanlig utseende. Så i følge deg så er jeg ikke god nok for sex en gang? 🙈 Anonymkode: 4042a...f6b Kan hende han ikke mente å like deg, eller så er han som mange menn som sveiper like på alt også sorterer etterpå. Du må huske at menn har like forskjellig smak som oss damer. Anonymkode: f1989...352 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 Jeg har sletta matchen rett etter matching flere ganger. Fordi jeg angra meg. Det er ikke bare utseende som har noe å si for om man tror man vil like noen😊 jeg swiper sjelden høyre på klassisk "kjekke" menn. Anonymkode: bed39...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå