AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Har fått litt smaken på badstue og tenker å bli fast medlem og kanskje gjøre det 1 gang per uke. Har til nå kun vært på Sukkerbiten hos Oslo Badstueforening og synes det virker ganske bra der, men er kanskje andre alternativer å vurdere? Tenker vel primært de som er lokalisert nær sjøen for sjøbading, men kunne vurdert på land også om det er mulighet for kalde dusjer/kulper. Anonymkode: 46bc8...f28
hohumpf Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Jeg er medlem og har månedskort hos Oslo badstuforening, og er godt fornøyd med det 😃🔥 Nesodden folkebadstu har mulighet for medlemskap om en over 18 år og bosatt på Nesodden, og utover det annonseres det «drop-in» på Facebook 😒 KOK har ikke noe slikt, og det nærmeste de kommer er med deres badeklubb: Quote Badeklubb på KOK vil gjøre det enkelt å samle gjengen uten å bruke masse tid på logistikk og valg. Løse planer blir ofte ikke noe av, men med et venne-abonnement på badstue kan du se vennene dine jevnlig, … Fjordtokt har klippekort. SALT, Kongen marina Badstuvogna og Mad Goats har heller ikke noe muligheter for medlemskap, ser det ut til. Oslo badstuforening har, siden oktober i fjor, i tillegg mulighet for å ta badstu og bade på den «ordentlige måten»™ i henhold til badstukulturen, det vil si felles og naken. 🤓🙈 1
hohumpf Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Evt. klippekort på The Well, men det blir en annen prisklasse, kalde dusjer og kaldkulp.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 hohumpf skrev (På 28.7.2023 den 12.01): Jeg er medlem og har månedskort hos Oslo badstuforening, og er godt fornøyd med det 😃🔥 Nesodden folkebadstu har mulighet for medlemskap om en over 18 år og bosatt på Nesodden, og utover det annonseres det «drop-in» på Facebook 😒 KOK har ikke noe slikt, og det nærmeste de kommer er med deres badeklubb: Fjordtokt har klippekort. SALT, Kongen marina Badstuvogna og Mad Goats har heller ikke noe muligheter for medlemskap, ser det ut til. Oslo badstuforening har, siden oktober i fjor, i tillegg mulighet for å ta badstu og bade på den «ordentlige måten»™ i henhold til badstukulturen, det vil si felles og naken. 🤓🙈 Takk for svar! Blir nok Oslo Badstuforening. Kanskje jeg melder meg inn alt i kveld. Hvordan får man gjort det på den "ordentlige måten"? Har ikke hørt noe om dette. Kunne vært morsomt å prøve, men kunne blitt pinlig om jeg fikk en ereksjon. Skal vel noe til. Hehe. Anonymkode: 46bc8...f28 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 Sukkerbiten er knall! Skulle bare ønske det var drop in på kveldstid. Anonymkode: 19211...4b2
hohumpf Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan får man gjort det på den "ordentlige måten"? Det skal komme slike fellesbadstutimer i løpet av august. Eller så kan du bestille privat badstue. Anda og Albatrossen er fine tli slikt. 6 hours ago, AnonymBruker said: Kunne vært morsomt å prøve, men kunne blitt pinlig … Det er ikke så sannsynlig, men da dekker man seg bare til med et håndkle.
hohumpf Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Skulle bare ønske det var drop in på kveldstid. Siste dropin er fra 20.30 - 22.00. Det er da kveldstid. 😜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå