AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Del Skrevet 10. juli 2023 Har fått litt smaken på badstue og tenker å bli fast medlem og kanskje gjøre det 1 gang per uke. Har til nå kun vært på Sukkerbiten hos Oslo Badstueforening og synes det virker ganske bra der, men er kanskje andre alternativer å vurdere? Tenker vel primært de som er lokalisert nær sjøen for sjøbading, men kunne vurdert på land også om det er mulighet for kalde dusjer/kulper. Anonymkode: 46bc8...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 28. juli 2023 #2 Del Skrevet 28. juli 2023 Jeg er medlem og har månedskort hos Oslo badstuforening, og er godt fornøyd med det 😃🔥 Nesodden folkebadstu har mulighet for medlemskap om en over 18 år og bosatt på Nesodden, og utover det annonseres det «drop-in» på Facebook 😒 KOK har ikke noe slikt, og det nærmeste de kommer er med deres badeklubb: Quote Badeklubb på KOK vil gjøre det enkelt å samle gjengen uten å bruke masse tid på logistikk og valg. Løse planer blir ofte ikke noe av, men med et venne-abonnement på badstue kan du se vennene dine jevnlig, … Fjordtokt har klippekort. SALT, Kongen marina Badstuvogna og Mad Goats har heller ikke noe muligheter for medlemskap, ser det ut til. Oslo badstuforening har, siden oktober i fjor, i tillegg mulighet for å ta badstu og bade på den «ordentlige måten»™ i henhold til badstukulturen, det vil si felles og naken. 🤓🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 28. juli 2023 #3 Del Skrevet 28. juli 2023 Evt. klippekort på The Well, men det blir en annen prisklasse, kalde dusjer og kaldkulp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Del Skrevet 14. august 2023 hohumpf skrev (På 28.7.2023 den 12.01): Jeg er medlem og har månedskort hos Oslo badstuforening, og er godt fornøyd med det 😃🔥 Nesodden folkebadstu har mulighet for medlemskap om en over 18 år og bosatt på Nesodden, og utover det annonseres det «drop-in» på Facebook 😒 KOK har ikke noe slikt, og det nærmeste de kommer er med deres badeklubb: Fjordtokt har klippekort. SALT, Kongen marina Badstuvogna og Mad Goats har heller ikke noe muligheter for medlemskap, ser det ut til. Oslo badstuforening har, siden oktober i fjor, i tillegg mulighet for å ta badstu og bade på den «ordentlige måten»™ i henhold til badstukulturen, det vil si felles og naken. 🤓🙈 Takk for svar! Blir nok Oslo Badstuforening. Kanskje jeg melder meg inn alt i kveld. Hvordan får man gjort det på den "ordentlige måten"? Har ikke hørt noe om dette. Kunne vært morsomt å prøve, men kunne blitt pinlig om jeg fikk en ereksjon. Skal vel noe til. Hehe. Anonymkode: 46bc8...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Del Skrevet 14. august 2023 Sukkerbiten er knall! Skulle bare ønske det var drop in på kveldstid. Anonymkode: 19211...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 14. august 2023 #6 Del Skrevet 14. august 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan får man gjort det på den "ordentlige måten"? Det skal komme slike fellesbadstutimer i løpet av august. Eller så kan du bestille privat badstue. Anda og Albatrossen er fine tli slikt. 6 hours ago, AnonymBruker said: Kunne vært morsomt å prøve, men kunne blitt pinlig … Det er ikke så sannsynlig, men da dekker man seg bare til med et håndkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 14. august 2023 #7 Del Skrevet 14. august 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Skulle bare ønske det var drop in på kveldstid. Siste dropin er fra 20.30 - 22.00. Det er da kveldstid. 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå