AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Hei. Jeg var nylig på første date med en veldig hyggelig fyr. Vi badet og drakk et par øl sammen. Han virket veldig interessert, og sendte melding raskt etter vi hadde gått fra hverandre. Vi planla en date nr 2. Han forslo først at vi kunne være hos meg. Når jeg spurte om han ville lage mat eller take away. Ville han ha «take away og chill». Jeg foreslo at vi kunne drikke vin i parken. På date nr 1 var det jeg som hadde tatt med Ølen fordi jeg tenkte det var en hyggelig gest. Jeg tenkte kanskje at han ville ta med en vinflaske nå. Han var veldig på å møtes utenfor leiligheten min og derfra gå til en park sammen. (Jeg bor alene, han i kollektiv, så mer naturlig å være hos meg). Når han sto utenfor inviterte jeg han opp for å bare se leiligheten. Jeg så da at han ikke hadde med seg vin, kun et teppe. Dette var for så vidt greit, jeg hadde flere viner liggende. Mens vi går nevner han at han vippsen hans ikke funker, jeg stusser ikke så mye over dette. Det begynner å regne og vi drar tilbake til min leilighet. Vi starter på en vinflaske nr 2, som også er fra mitt vinskap. Jeg begynner å bli sulten, og er keen på å bestille. Tenkte kanskje nå at han tok maten da, men han sier at han ikke har noen av appene. (Han er nylig flyttet fra et annet land så det gir vel mening). Konfliktsky som jeg er tør jeg ikke å be han laste ned noe app, men jeg vil heller ikke betale for takeaway heller. Jeg har litt pizzaingredienser liggende og vi lager pizza med ting fra kjøleskapet mitt. Resten av kvelden er det veldig hyggelig, og jeg tror begge blir brisne. Jeg blir full etter å ha delt to vin. Han vil flytte seg til sofaen, og vi ender med å ha sex. Før vi har sex sier jeg til han at jeg ikke gidder hvis han bare er ute etter en ting. Han sier han ikke er det, jeg blir kåt og har sex med han. Jeg føler ikke han er så opptatt av at jeg skal komme, og på trass etterpå får jeg han til å bruke vibrator på meg til jeg kommer. Han drar ikke så lenge etter dette. Etterpå sitter jeg igjen full og med en litt dårlig følelse. Jeg syns det er litt usexy at jeg har betalt for alt hittil, og at han ikke har tilbudt seg å betale for noe. Mulig smålig av meg. Jeg føler jeg også ser tegn til at han fikk det som han ville. Jeg bestemmer meg for å ikke sende melding først etter denne daten. Dagen etter hører jeg ikke noe fra han. Når klokka blir sånn 18 på kvelden sender jeg melding om at jeg har en vibe av at han kun er ute etter sex, og om dette er tilfelle så ønsker jeg at han sier dette. Han svarer at han blir sjokkert over meldingen, og sier jeg har trust issues, og at han gjerne ville møtes igjen, men ikke nå mer. Jeg har siste tiden hatt dårlig erfaring med gutter, og jeg kan ha forhåndsdømt han. Uansett så beklager jeg og sier det var lite som skulle til for at han ikke ville møte meg mer. Vi diskuterer litt, men ender det hele i en hyggelig Tone. Jeg sier at det kan jo være verdt å teste ut siden det ellers har vært hyggelig. Han sier han må tenke på det. Jeg får svar noen dager senere hvor han skriver en veldig hyggelig melding og forteller at det var hyggelig å møte meg, men at magefølelsen hans sier at han ikke vil møtes igjen. Men at det er no hard feelings, og at han ønsker meg alt godt videre. Jeg syns jo dette var en hyggelig melding å få, og begynner nå å tenke om jeg har skjøvet unna en fyr som potensielt ville noe seriøst og var hyggelig. Gjort er gjort og spist er spist. Men jeg ønsker gjerne å lære av situasjonen. Det var nok litt voldsomt å sende en slik melding, men det var jo det magefølelsen min sa. Det er ikke vits å dvele over hva som kunne blitt. Men hvordan tolker du situasjonen? Hilsen rådvill K27 på et evig datingsurr Anonymkode: 7fa95...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå