Selli Skrevet 10. juli 2023 #1 Del Skrevet 10. juli 2023 Snuser ikke til vanlig, kun på fest. Har alltid vert andre som har fått meg til å ta, så har aldri kjøpt min egen boks. Vet ikke helt hva jeg skal spørre om. Setter pris på forslag. Helst en som ikke missfarger tennene, og ikke har mye nikotin, men litt. Prøvde å kjøpe en boks med Skurf fresh white, men han i kassa ga meg Skurf Fresh No2, men visste ikke at det var feil før etter jeg hadde dratt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Del Skrevet 10. juli 2023 Anbefaler å gå til en butikk med automat 😊 Da får du opp hele utvalget deres på skjermen. Elsker snus, men synes ingen er spesielt gode. Skruf fresh white smaker høgg og får meg til å brekke meg, samme med crushed ice. Snuser (kun på jobb) en helt nøytral en, Skruf slim white S3. Den er helt grei, ingen smak av verken det ene eller det andre. Det er en fra ungdomstiden jeg gjerne kunne tenke meg å prøve igjen, G3 lakris🥰 Håper den fortsatt finnes, i så fall kan jeg anbefale den om du ikke har noe imot lakris! Anonymkode: defa4...459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selli Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2023 Takk for svar! Kommer nok ikke til å teste ut snus med lakris, men kanskje en av de andre ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Del Skrevet 11. juli 2023 Kapten koster 39kr på nettet. Synes den er god Anonymkode: f1577...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 11. juli 2023 #5 Del Skrevet 11. juli 2023 Hm.. snus, forstår nok at utvalget er noe større nå. Husker Ettan som mange begynte med og General for de mer erfarene. Imidlertid synes jeg det mangler skråtobakk i dagens utvalg. Langaards svitsen eller hva den nå het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Del Skrevet 11. juli 2023 Skruf super white nr 52 Anonymkode: c580c...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Del Skrevet 11. juli 2023 Du kan forresten sjekke ut snuslageret.no Anonymkode: c580c...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå