Gå til innhold

Hårfrisyre som ser bra ut selv om man har hetetokter. Helst ikke kort.

Kompis2

Anbefalte innlegg

Jeg hadde Cellegift for ett par år siden og mistet alt håret. Da jeg fikk det tilbake syntes jeg det var stilig, selv kemo-krøllene. :) 
Men det vokste jo ut og ble mindre pent og i en periode hadde jeg "kort og kult" hår. Ville tilbake til meg selv, men på en annen måte. Hadde ganske langt hår, 40 cm, men nå prøver jeg på en slags BOB, evt med kort nakke. 

Problemet er at pga medisinene (og alder) så får jeg noen heftige svettetokter/hetetokter, og håret blir dryppende vått i de verste omgangene. Og da blir det til at håret tørker bort fra ansiktet. Jeg trenger ikke anstrenge meg for at det svettes, så det er ikke treningsrelatert og kan fikses med en dusj og føn.

Kikker på "frisyrer 2023" - nesten samme bilder som for 5 år siden. :D Orker ikke styre med føning, skum og diverse, så jeg trenger en frisyre som ikke krever så mye. Uten å klippe meg kort! Har spart slik at det omtrent er like langt, dvs til under ørene og luggen er snart til å legge bak øret. Skal snart til frisøren og ønsker tips!

Gjerne (helst) bilder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...