AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Lurer på hvorfor babyer ikke skal se bakover, har hørt det flere ganger. For eksempel hvis baby ligger på sofaen å noen sitter i hodet enden å snakker så skal h*n ikke se bakover for det er tydeligvis ikke bra. Noen som vet? Anonymkode: 1e954...333
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer på hvorfor babyer ikke skal se bakover, har hørt det flere ganger. For eksempel hvis baby ligger på sofaen å noen sitter i hodet enden å snakker så skal h*n ikke se bakover for det er tydeligvis ikke bra. Noen som vet? Anonymkode: 1e954...333 Hæ? Hvis babyen klarer å vri hodet så går det vel bra. Anonymkode: 37c4d...535
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Dette er en overtro. Anonymkode: df280...7cc
harma Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Dette husker jeg at jeg ble fortalt da jeg var liten og ble storesøster, at jeg ikke skulle sitte bak babyens hode for at den ikke skulle se oppover/bakover. Men aner ikke hvorfor det ikke skulle være bra, og var ingen som advarte meg mot det da jeg fikk barn selv. 😅🤷♀️ 2
Anononyma Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 Min mor sa det da vi hadde for vane å sitte bak babynestet på sofaen da lille var liten nok til å ligge oppi der, at barnet kunne begynne å skjele hvis han så oppover/bakover på den måten. Aner ikke om det stemmer, men vi sluttet å sitte bak nestet for sikkerhets skyld 🙈
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 Jeg fikk høre dette i fjor fra moren og mormoren min, for det hadde de blitt lært opp til. Jeg spurte helsesøsteren og hun hadde aldri hørt om det, i hvert fall 🤷♀️ Anonymkode: 29fcc...96f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Skrevet 11. juli 2023 Husker mamma var mye på det når jeg var yngre og fikk småsøsken. Men husker ikke hvorfor? Men aldri hørt noen nevne dette nå. Ikke tenkt særlig på det heller. Må sjekke opp med hva helsesøster sier trur jeg, for gøy Anonymkode: ef6d1...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå