Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På lørdag som var møte jeg eksen på byen, var en periode vi ikke klarte og gi slipp på hverandre men nå føles ting litt bedre. Lenge siden vi sist så hverandre, men i helgen så ble lurte han på om jeg ville være med han hjem. Han ringte først faren og spurte om han kunne hente, deretter tanten som til slutt gjorde det. Vi er ganske unge begge to, så han bor fortsatt hjemme. Dagen etterpå hilste jeg på moren og broren, og det virket ikke som han syntes det var noe kleint og virket som han ikke tenkte noe over det. Det ble slutt for et halvt år siden. Han var også veldig åpen med venner at jeg hadde vært der, noe som var veldig rart. Lurer på hva familien tenker, fordi de hadde aldri møtt meg når vi var sammen men plutselig nå.

Tanker/meninger rundt dette?

Anonymkode: 7678b...f80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som han har gitt helt slipp på deg enda, ellers hadde han ikke latt deg hilse på familien når de godt vet du er en fersk eks

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart av han å invitere deg til å møte familien, og nesten enda rarere at du sa ja.

Anonymkode: ac431...e96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig rart av han å invitere deg til å møte familien, og nesten enda rarere at du sa ja.

Anonymkode: ac431...e96

Han inviterte meg ikke, han var lot meg bare hilse på dem uten og være flau. Akkurat som at vi skulle vært kjærester igjen. Jeg sa først nei, men jeg klarer ikke og gi helt slipp føles det ut som. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg noe i det, noen bare er sånn som ikke syns det er noe spesielt å la folk møte familien. 

Anonymkode: ce8bb...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha deg slm

kjæreste igjen. 
neida

spør gan

Anonymkode: 8ddfb...694

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame. Kunne gjort det samme som han. Er ikke flau om en eks hadde blitt med hjem og hilst på familien. de er romslige sosiale folk

Anonymkode: 68cf5...b9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er dame. Kunne gjort det samme som han. Er ikke flau om en eks hadde blitt med hjem og hilst på familien. de er romslige sosiale folk

Anonymkode: 68cf5...b9e

Da er du gæren

AnonymBruker
Skrevet

Han har med seg kvinnelig overnattingsgjest, og familien reagerer ikke på dette. Enten så kjenner de deg igjennom det han har fortalt om deg, og han har gjerne sagt/vist at han vil ha deg tilbake, eller så er det ikke så uvanlig at han har med seg "overnattingsgjester" fra byn.

Anonymkode: e9716...a40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn har stadig med seg venninner, ekser og kjærester hjem, men sier "Om jeg holder seriøst på med noen skal jeg gi beskjed. " Så når han ikke gir beskjed om det regner jeg det som vennskapelig besøk. Venner har alltid vært velkommen, og vi hilser på de aller fleste. 

Anonymkode: 8ffe3...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...