AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Jeg kobber 100 prosent i helsevesenet , går turnus. Nettopp ferdig med permisjon. Jobbet i 2 mnd og merket at dette blir utrolig slitsomt. dagene består av jobb, henting av unger, middag, legging og til slutt husarbeid., så er det pokker meg påen igjen. Har null egentid . Jeg har samboer men han også er sliten . Vi har ingen avlastning av div årsaker. Jeg har e. Fryktelig kreve de jobb og sliter meg helt ut. Mange har også sluttet. Jeg vil ikke gå ned i stilling da jeg trenger pengene , vurderer å kansje jobbe natt i 75- 80% stilling, er det litt lettere? Noen som har tips? Anonymkode: 72292...fcd
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Er litt i samme gate, med mer enn 100% arbeidskrav og 1 barn, far har lederstilling, ingen avlastning. Jeg skal endre både stilling og gå ned i arbeidsprosess, mister meg selv både for min egen del, som mor, som partner, som familiemedlem til slekten som bor langt unna, blir deprimert. Kan gjøre endringer og fortsatt tjene greit, med forhåpentligvis bedre livskvalitet. Anonymkode: 833ab...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå