Gjest baby-E Skrevet 13. januar 2006 #1 Del Skrevet 13. januar 2006 hvilke reiseoperatør kan jeg komme meg til kuala lumpur med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 13. januar 2006 #2 Del Skrevet 13. januar 2006 www.marcopolo.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #3 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvorfor ikke bare bestille fly, og hotell separat på nettet? Masse billige fem- og firestjerners hoteller i KL på nettet, samme med flyreiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 13. januar 2006 #4 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hvorfor ikke bare bestille fly, og hotell separat på nettet? Masse billige fem- og firestjerners hoteller i KL på nettet, samme med flyreiser. ← Jeg er i prinsippet enig med deg, men Marco Polo har faktisk veldig bra priser på enkelte reisemål - deriblant Kuala Lumpur. Og jeg retter på meg selv: Du sparer en tusenlapp pr pers ved å bestille flybilletter direkte fra KLM. Endret 13. januar 2006 av milla76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå