Gå til innhold

Hva kan kattungene hete?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

5 stykker. 2 jenter og 3 gutter. Jentene har fått navn, men vi vil ha noen guttenavn. Ikke noe vanlige kjedelige navn som Simba og Leo. Jeg vil ha noe søtt, fint og unikt. Liker egentlig veldig godt søte navn som Leo, Theo og Mio, men dette er for vanlige. Kan av flere grunner ikke ha vanlige navn på de. 
Tips?

Anonymkode: 2782c...6a7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snøfte! Fabian, sirius, marmelade 

Anonymkode: 69e0e...404

AnonymBruker
Skrevet

Levi, Luka, Odin

Anonymkode: ae14d...ed4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Snøfte! Fabian, sirius, marmelade 

Anonymkode: 69e0e...404

Takk for forslag! Men jeg liker nok navn som er litt mer…navn. Men Fabian var skikkelig søtt!

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Levi, Luka, Odin

Anonymkode: ae14d...ed4

Takk for forslag! Likte veldig godt Luca🥰

Luca og Fabian. Det var en fin kombo. 

ts

Skrevet

Arve Opsahl, Sverre Holm og Carsten Byhring😄 Passende navn for kattunger 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ari, Cesar, Glenn, Levi, Fabio, Ramiro, Alaric, Link, Leopold, Hugo, Louis, Walter, Cassius, Silas, Will, Dax, Zion, Nash, Ares

Anonymkode: 01443...0f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ari, Cesar, Glenn, Levi, Fabio, Ramiro, Alaric, Link, Leopold, Hugo, Louis, Walter, Cassius, Silas, Will, Dax, Zion, Nash, Ares

Anonymkode: 01443...0f4

Vi har allerede hatt en Walter, elsker det navnet🥰 Louis og Silas var nydelige. Takk for tilbakemelding❤️

ts

AnonymBruker
Skrevet

Rip, Rap og Rup.

Anonymkode: 59b0a...a40

AnonymBruker
Skrevet

Snusken, Rasken og Snasken.

Anonymkode: 7cd64...c93

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Henrik, Andreas og Sverre.

Anonymkode: 3134a...dab

Skrevet

Egon, Benny og Kjell 

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en Lurven en gang. Navnet er vel ikke kjempeoriginalt, men jeg syns det er så ufattelig koselig ❤️

Anonymkode: 2deba...1a4

• Hjerte 1
Skrevet

Hvilken farger har de navnløse kattungene? Er det f.eks en svart der, kan den hete Nero (romersk keiser). For å holde seg til temaet romerske keisere, kan du kalle de to andre Claudius og Tiberius? Eller google "romerske keisere" og scrolle gjennom navnelistene og se om noe faller i smak.

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (38 minutter siden):

Hvilken farger har de navnløse kattungene? Er det f.eks en svart der, kan den hete Nero (romersk keiser). For å holde seg til temaet romerske keisere, kan du kalle de to andre Claudius og Tiberius? Eller google "romerske keisere" og scrolle gjennom navnelistene og se om noe faller i smak.

Han ene er hvit og langhåret. Den andre er hvit/grå og korthåret og den tredje er svart og hvit, korthåret. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han ene er hvit og langhåret. Den andre er hvit/grå og korthåret og den tredje er svart og hvit, korthåret. :) 

Velg et tema og gi dem navn derifra, alle sammen. Men korte og greie navn er kanskje det du helst vil ha?

Vet om en som ga et kull valper navn etter karakterer i Game of Thrones. Kanskje en av dine yndlingsserier på tv kan gi navn til kattungene dine?

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (24 minutter siden):

Velg et tema og gi dem navn derifra, alle sammen. Men korte og greie navn er kanskje det du helst vil ha?

Vet om en som ga et kull valper navn etter karakterer i Game of Thrones. Kanskje en av dine yndlingsserier på tv kan gi navn til kattungene dine?

Mer unike, men som fremdeles er navn. Det er fosterkatter, så velger jeg typ Leo, Theo og Mio, så blir det ganske rotete i systemet😅 mange som heter det samme liksom. Så er fint å velge navn som ikke de andre fosterkattane heter. Jentenavn var enkelt, men jeg elsker søte kjedelige guttenavn, som f.eks de jeg nevnte. Også har jeg hatt så mange fosterkatter fra før, så mange av navnene jeg elsker er brukt opp😌

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mer unike, men som fremdeles er navn. Det er fosterkatter, så velger jeg typ Leo, Theo og Mio, så blir det ganske rotete i systemet😅 mange som heter det samme liksom. Så er fint å velge navn som ikke de andre fosterkattane heter. Jentenavn var enkelt, men jeg elsker søte kjedelige guttenavn, som f.eks de jeg nevnte. Også har jeg hatt så mange fosterkatter fra før, så mange av navnene jeg elsker er brukt opp😌

Ok. Gå for romerske keisere da, som jeg foreslo lenger oppe. Jeg har aldri møtt en katt oppkalt etter en keiser, men jeg kjente i min tid to store rottweilere som het Claudius og Tiberius (der fikk jeg ideen fra) :D 

Eller kall dem Tik, Tok og Snap.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Til fosterkattene våre valgte vi Harry Potter navn, og alle fikk beholde navnene sine faktisk. Vi har det temaet på våre egne og. 
Cornelius og Rufus er to av de vi har brukt. 

Anonymkode: 666f8...e40

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Ok. Gå for romerske keisere da, som jeg foreslo lenger oppe. Jeg har aldri møtt en katt oppkalt etter en keiser, men jeg kjente i min tid to store rottweilere som het Claudius og Tiberius (der fikk jeg ideen fra) :D 

Eller kall dem Tik, Tok og Snap.

Jeg likte tema-baserte navn, så takker for tipset!🥰

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til fosterkattene våre valgte vi Harry Potter navn, og alle fikk beholde navnene sine faktisk. Vi har det temaet på våre egne og. 
Cornelius og Rufus er to av de vi har brukt. 

Anonymkode: 666f8...e40

Jeg synes det er så kjekt når de nye eierene vil beholde navnene! Da føler jeg meg litt stolt🥰

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...