AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Har dessverre opplevd at 2 av mine nærmeste venninner bare har trukket seg unna meg, ingen interesse av å møtes - jeg syns det er sårt, men skjønner at jeg må skaffe meg nye venninner, men jeg vet ikke hvordan. Jeg syns graviditeten er svært ensom slik ting har blitt. Jeg skjønner at jeg kan bli kjent med andre via barselgrupper, men jeg er i 5 måned nå og skulle gjerne blitt kjent med noen før, bare det å ha noen å gå ut med og bli kjent hadde betydd mye for meg. Hilsen ei på 30 Anonymkode: 40172...9fe
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Det kommer til å skje naturlig når babyen er ute, om du er åpen for og ønsker det dere kommer til å tilbringe mye tid i sandkassa😅 Anonymkode: db36a...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Jeg fant et par venner via preglife appen.. Det er vel to sånne baby-apper som har mulighet for å finne venner👌🏻 Anonymkode: f7f10...134
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fant et par venner via preglife appen.. Det er vel to sånne baby-apper som har mulighet for å finne venner👌🏻 Anonymkode: f7f10...134 Altså fant venner mens jeg gikk gravid Anonymkode: f7f10...134
Angeleye Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Jeg meldte meg inn i Facebook-grupper for området jeg bor . Og der ble det arrangert treff før termin, og vi snakker sammen på snapchat og flere har møttes etter fødsel også 🥰
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fant et par venner via preglife appen.. Det er vel to sånne baby-apper som har mulighet for å finne venner👌🏻 Anonymkode: f7f10...134 Jeg har preglife appen, men hvordan bruker jeg den til å finne venner? 😊 Anonymkode: 40172...9fe
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har preglife appen, men hvordan bruker jeg den til å finne venner? 😊 Anonymkode: 40172...9fe preglife Connect, det er en egen app ☺️ Mener det var en til og men husker ikke🙈 Anonymkode: f7f10...134
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har dessverre opplevd at 2 av mine nærmeste venninner bare har trukket seg unna meg, ingen interesse av å møtes - jeg syns det er sårt, men skjønner at jeg må skaffe meg nye venninner, men jeg vet ikke hvordan. Jeg syns graviditeten er svært ensom slik ting har blitt. Jeg skjønner at jeg kan bli kjent med andre via barselgrupper, men jeg er i 5 måned nå og skulle gjerne blitt kjent med noen før, bare det å ha noen å gå ut med og bli kjent hadde betydd mye for meg. Hilsen ei på 30 Anonymkode: 40172...9fe det finnes mange barselgrupper på facebook. Anonymkode: bcab5...f66
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 Meld deg inn i termingruppe på Facebook. Dersom du har termin i november søker du på termin november 2023. Der er det folk fra hele landet med termin samme måned som deg. I termingruppene jeg har vært har det vært flere som har tatt initiativ på å lage mindre grupper for de som bor i sitt område. I vår gruppe for området der jeg bor har vi snakket jevnlig siden vi var gravide rundt 3. måned, hadde et par treff som gravide og deretter hatt flere treff etter barna kom. Veldig trivelig. Anonymkode: 459fc...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå