AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Jeg oppdaget en hemoriode, og begynte med Scheriproct. Kjente ingenting til hemoroiden før, ingen blødning eller noe, bare merket den da jeg vasket meg i dusjen en morgen. Men etter jeg begynte med Scheriproct kjenner jeg på både kløe og litt "ubehag." Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive følelsen, men det svir litt. Mulig det er fordi jeg plutselig ble oppmerksom på det området, for akkurat hemoroider er noe jeg alltid har fryktet litt. Men er det noen som har opplevd det samme? Jeg prøvde også den Ac3 eller noe, den sved sånn at jeg bare måtte slutte. Anonymkode: f92ab...894
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Opplevd at det klør, svir og stikker litt de første dagene, nesten som om det er hemoroider som trekker seg sammen. Hatt effekt av det, men har samme ubehag som deg. Anonymkode: f7301...a60
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevd at det klør, svir og stikker litt de første dagene, nesten som om det er hemoroider som trekker seg sammen. Hatt effekt av det, men har samme ubehag som deg. Anonymkode: f7301...a60 Ah, okei! Det kan det være, ja. Takk for svar! Anonymkode: f92ab...894 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå