AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Noen som har god erfaring med forsikringselskap? Hatt et skadesaksbehandling jeg er veldig misfornøyd med,dog en liten sum for meg og selskapet, men prinsippet, vil ikke stå med samme saksbehandling hvis hadde mistet alt jeg eier Bestemt meg nå for at pris betyr lite for valgte dessverre det billigste, men må kunne stole på at selskapet gjør opp for seg når det gjelder Anonymkode: 439ed...a07
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Har alltid hattgof erfaring med både tryg og if, produktene er jevnt over bedre både sett på dekning og fratrekk. Aldri møtt på dårlig kundebehandling, hatt egen rådgiver i begge selskap. Anonymkode: deaa4...3f1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Jepp !, Har dårleg erfaring med forsikringselskap iforb. med skade /stormskade. Bygget blei inspisert, og skaderapport forelå med en rekke feil og mangler. Det virket som som besiktelsen skaderaporten var eit bestillingsverk fra forsikringselskapet. Anonymkode: acbe9...bcf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Er veldig fornøyd med fremtind forsikring som jeg har gjennom fagforbundet. Hadde vannlekkasje i kjelleren og vi fikk tilbake mer enn forventet i forsikringspenger Anonymkode: 1d031...de7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har alltid hattgof erfaring med både tryg og if, produktene er jevnt over bedre både sett på dekning og fratrekk. Aldri møtt på dårlig kundebehandling, hatt egen rådgiver i begge selskap. Anonymkode: deaa4...3f1 Ok, hatt tryg og veldig misfornøyd med saksbehandling. Mindre skade på 10-15k og de trenerte med flere ulike takstmenn. Hjemme fra jobb for å slippe inn takstmenn, dokumentere hver minste ting osv med innkjøpsdato,kvittering osv..endte med verdien selvfølgelig kom rett under egenandelen. Anonymkode: 439ed...a07
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok, hatt tryg og veldig misfornøyd med saksbehandling. Mindre skade på 10-15k og de trenerte med flere ulike takstmenn. Hjemme fra jobb for å slippe inn takstmenn, dokumentere hver minste ting osv med innkjøpsdato,kvittering osv..endte med verdien selvfølgelig kom rett under egenandelen. Anonymkode: 439ed...a07 Ja ulike erfaringer der for oss da. I Tryg hadde jeg en stor takskade ( på huset) på et par hundre tusen, var fornøyd og alt gikk nydelig for seg. Har også hatt litt småting ifbm reise/innbo og heller ikke noe å utsette der. Men foretrekker If til reise,innbo og egentlig Storebrand til Bil. Svært fornøyd med Nordea til person. Har i alle år hatt forsikringsmekling på mine forsikringer så stort sett vært der det har vært mest gunstig å være med akkurat den type forsikring. Og det er deverre aldri et og samme selskap for alle forsikringene. Funker jo greit for min del ( som har mekling) men ville vært grusomt for hvermannsen å forholde seg til. De verste selskapene er endel av de helt billige Anonymkode: deaa4...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå