AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Når jeg var liten pleide vi å reise rundt på campingplasser som var spesielt laget for barn. Det et veldig godt minne jeg har fra når jeg var liten, og jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne gjøre noe sånt med mine barn også. Disse campingplassene var riktignok i Sverige og Danmark, hvor jeg vet at de har litt flere alternativer - men er det noen sånne i Norge? Vi skal reise til kristiansand dyrepark på fredag, og hadde håpet at vi kunne reise litt rundt før- og/eller etter. Jeg var inne på Daftø camping (sverige) sine sider, da det er nærme grensen, men der var det jo selvfølgelig helt fullt. Vi hadde egentlig planer om å ta en rolig ferie i år, men nå som ferien har begynt føler jeg litt på å komme meg litt ut - ta med ungene på noe gøy! Men hvor? Jeg tenker et sted mellom hemsedal og kristiansand, sverige nær grensen er også aktuelt. Er det noen som har noen tips? Barna er 5 og 2 år. Anonymkode: 6bba6...5fa
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Lagunen på grensa Skottevik Anonymkode: c1e5c...eb2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Gol camping Hallingdal feriepark Voss camping (ikke så stor, men super for små barn) Anonymkode: 4f448...008
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Sørlandet feriesenter Anonymkode: 9c233...252
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Sommarvik i årjeng. Men tipper alt er booket der også. Anonymkode: d91b6...bec
Piggsopp Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Det er masse sånne campingplasser i Norge og. Bare å Google plassen du vil reise og sjekke campingplasser i området. Etter min mening er det gøyere for barn å være på campingplasser enn hotell, som regel bading og lekeplasser og andre barn å være med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå