AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Hei. For litt siden var det en som la meg til på snapchat via sånn random add. Personen virket oppegående og høflig, presenterte seg selv og virket interessant. Etter en stund begynte han med små og hyggelige komplimenter. Jeg synes han virker som en fin fyr, og siden jeg er alene og på utkikk, så har vi liksom hatt samtalen gående. For et par uker siden sa han at han gjerne ville møte meg og ta meg med på middag eller noe. Jeg var litt positiv til det, men etter å ha videochata med ham har jeg helt mistet lysten. Han skravler masse, lar meg ikke slippe til og eier ikke selvtillit og skal tekste hele dagen og i overkant ydmyk som gir en sånn "jeg er ingenting" vibb...det er slitsomt. Dessuten får han ikke med seg de svarene jeg gir til det han spør om. Han kan også ringe på random tider og virket såret for at jeg ikke kan ta tlf 😳 typ neida, så klart, unnskyld, jeg burde jo forstått det huff så dum jeg er... Søstera mi dømmer meg for at jeg i det hele tatt godtok noen fra snap fordi alle der er jo sjuke i hodet. Hun mener at jeg bare kan ghoste ham, slette og blokkere, men siden han har tlf nr mitt og han har delt detaljer av livet sitt til meg, så føler jeg ihvertfall at han trenger en ærlig melding. Hva kan jeg si uten å virke uklar eller frekk? Anonymkode: f5afa...34f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Jeg hadde slettet og blokkert. Han høres ut som en sånn som vil gi deg dårlig samvittighet om du prøver å forklare, fordi han ikke kommer til å forstå. Også ender det nok opp med at du må slette og blokkere uansett… Anonymkode: 03063...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Si det på en fin måte at du ikke føler dere er helt kompatible. Anonymkode: d2774...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. For litt siden var det en som la meg til på snapchat via sånn random add. Personen virket oppegående og høflig, presenterte seg selv og virket interessant. Etter en stund begynte han med små og hyggelige komplimenter. Jeg synes han virker som en fin fyr, og siden jeg er alene og på utkikk, så har vi liksom hatt samtalen gående. For et par uker siden sa han at han gjerne ville møte meg og ta meg med på middag eller noe. Jeg var litt positiv til det, men etter å ha videochata med ham har jeg helt mistet lysten. Han skravler masse, lar meg ikke slippe til og eier ikke selvtillit og skal tekste hele dagen og i overkant ydmyk som gir en sånn "jeg er ingenting" vibb...det er slitsomt. Dessuten får han ikke med seg de svarene jeg gir til det han spør om. Han kan også ringe på random tider og virket såret for at jeg ikke kan ta tlf 😳 typ neida, så klart, unnskyld, jeg burde jo forstått det huff så dum jeg er... Søstera mi dømmer meg for at jeg i det hele tatt godtok noen fra snap fordi alle der er jo sjuke i hodet. Hun mener at jeg bare kan ghoste ham, slette og blokkere, men siden han har tlf nr mitt og han har delt detaljer av livet sitt til meg, så føler jeg ihvertfall at han trenger en ærlig melding. Hva kan jeg si uten å virke uklar eller frekk? Anonymkode: f5afa...34f Si at du ikke ønsker kontakt. At det blir for mye for deg. Søsteren din har rett; ikke add folk du ikke kjenner. Anonymkode: a2490...b61 1 1
Capazitet Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Ikke bare forsvinn, men gi beskjed at dette ikke fungerer 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Fatter ikke hvorfor du gidder å legge til fremmede, du må jo være desperat. Send en Snap hvor du skriver at du dessverre ikke er interessert i mer kontakt og så sletter du vedkommende. Anonymkode: 7bb44...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Si at du ikke ønsker kontakt. At det blir for mye for deg. Søsteren din har rett; ikke add folk du ikke kjenner. Anonymkode: a2490...b61 Går nok for denne. Takk Anonymkode: f5afa...34f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fatter ikke hvorfor du gidder å legge til fremmede, du må jo være desperat. Send en Snap hvor du skriver at du dessverre ikke er interessert i mer kontakt og så sletter du vedkommende. Anonymkode: 7bb44...1d7 Jeg er ikke det, men har bare tanken om at det er mennesker bak disse addsa også. Anonymkode: f5afa...34f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 Du kan enten bare slette og blokkere, eller si i fra til vedkommende før du sletter og blokkerer. Anonymkode: 858fb...a98
NiceOrNothing Skrevet 10. juli 2023 #11 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei. For litt siden var det en som la meg til på snapchat via sånn random add. Personen virket oppegående og høflig, presenterte seg selv og virket interessant. Etter en stund begynte han med små og hyggelige komplimenter. Jeg synes han virker som en fin fyr, og siden jeg er alene og på utkikk, så har vi liksom hatt samtalen gående. For et par uker siden sa han at han gjerne ville møte meg og ta meg med på middag eller noe. Jeg var litt positiv til det, men etter å ha videochata med ham har jeg helt mistet lysten. Han skravler masse, lar meg ikke slippe til og eier ikke selvtillit og skal tekste hele dagen og i overkant ydmyk som gir en sånn "jeg er ingenting" vibb...det er slitsomt. Dessuten får han ikke med seg de svarene jeg gir til det han spør om. Han kan også ringe på random tider og virket såret for at jeg ikke kan ta tlf 😳 typ neida, så klart, unnskyld, jeg burde jo forstått det huff så dum jeg er... Søstera mi dømmer meg for at jeg i det hele tatt godtok noen fra snap fordi alle der er jo sjuke i hodet. Hun mener at jeg bare kan ghoste ham, slette og blokkere, men siden han har tlf nr mitt og han har delt detaljer av livet sitt til meg, så føler jeg ihvertfall at han trenger en ærlig melding. Hva kan jeg si uten å virke uklar eller frekk? Anonymkode: f5afa...34f Slett og blokker . Alle steder . Evnt informer du har truffet en du har bedre kjemi med . Men ikke diskuter med han el la det utarte .han høres slitsom ut . 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fatter ikke hvorfor du gidder å legge til fremmede, du må jo være desperat. Send en Snap hvor du skriver at du dessverre ikke er interessert i mer kontakt og så sletter du vedkommende. Anonymkode: 7bb44...1d7 Ikke noe forskjell på å legge til folk på sosiale medier kontra å ha profil på feks Tinder eller bli kjent med ukjente på byen… Du virker temmelig lite reflektert som kaller ts desperat av den grunn. Anonymkode: 858fb...a98 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #13 Skrevet 10. juli 2023 Jeg ville sagt at du har truffet noen. Anonymkode: 427cd...0f4 3
exictence Skrevet 10. juli 2023 #14 Skrevet 10. juli 2023 (endret) Hei ........ Jeg likte godt å snapchatte med deg, og bli litt nærmere kjent på videochat. Men jeg har ikke de rette følelsene for noe mer, og da føler jeg det er best for oss begge at vi ikke har mer kontakt. Lykke til videre. Endret 11. juli 2023 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #15 Skrevet 10. juli 2023 exictence skrev (2 minutter siden): Hei ........ Jeg likte godt å snapchatte med deg i begynnelsen, og bli litt nærmere kjent på videochat. Men jeg har ikke de rette følelsene for noe mer, og da føler jeg det er best for oss begge at vi ikke har mer kontakt. Lykke til videre. Hadde aldri følelser, men dette er virkelig fint 😊 Jeg skrev egentlig noe annet, men kunne skrevet noe slikt som dette 😊 Anonymkode: f5afa...34f
exictence Skrevet 10. juli 2023 #16 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde aldri følelser, men dette er virkelig fint 😊 Jeg skrev egentlig noe annet, men kunne skrevet noe slikt som dette 😊 Anonymkode: f5afa...34f Det står ingenting som sier at du hadde følelser noen gang, men du syntes jo det var hyggelig å chatte helt i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #17 Skrevet 10. juli 2023 Det enkle er å si at du har blitt sammen med eksen igjen. "Hei du, jeg tenkte dette var noe som er riktig å fortelle deg. Jeg har blitt sammen med eksen min igjen så derfor føles det ikke riktig å fortsette å ha kontakt med deg. Ønsker deg alt godt videre :)" også venter du til han har åpnet meldingen og deretter blokker. Menn respekterer andre menns "eiendom" mer enn de respekterer kvinnens egen vilje om hun bare ikke er interessert, da vil man ofte bli møtt med press og spørsmål om åhh hvorfor ikke, gi meg en til sjanse blablabla. Anonymkode: 8e683...d1e 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #18 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke noe forskjell på å legge til folk på sosiale medier kontra å ha profil på feks Tinder eller bli kjent med ukjente på byen… Du virker temmelig lite reflektert som kaller ts desperat av den grunn. Anonymkode: 858fb...a98 Jeg synes både å legge til fremmede i some og bruke Tinder er desperat. Anonymkode: 7bb44...1d7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #19 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke noe forskjell på å legge til folk på sosiale medier kontra å ha profil på feks Tinder eller bli kjent med ukjente på byen… Du virker temmelig lite reflektert som kaller ts desperat av den grunn. Anonymkode: 858fb...a98 På tinder er alle single og der for å date, man ser bilde av hverandre og leser om hverandre før man tar initiativ til like eller kontakt. En som adder ville fremmede på snap som de ikke vet noe som helst om eller har sett eller vet alder på osv ER desperat og creepy. Det er sånne menn som trykker add på alle med damenavn i quickadd Anonymkode: 8e683...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå