AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Hei, Jeg har de siste årene hatt en ubehagelig «dunkefølelse» som har kommet og gått i knehasene - spesielt på venstre side. Jeg er nå 28 år, og ser det begynner å danne seg åreknuter der. Min farmor har fryktelig mye åreknuter, og fikk det tidlig. Jeg leser på nett, men blir ikke helt klok. Er det «fordelaktig» å fjerne de tidlig? Eller kan man like så godt bare vente? Spiller det noen rolle? Det ser ikke spesielt pent ut, men akkurat den biten er ikke kritisk per nå.. Anonymkode: 1581d...1f2
Helene Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Jeg fjernet åreknuter. De kom tilbake. Jeg har akseptert den jeg er. Råder deg til det samme. Det er ikke pent, men du er som du er.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Helene skrev (3 minutter siden): Jeg fjernet åreknuter. De kom tilbake. Jeg har akseptert den jeg er. Råder deg til det samme. Det er ikke pent, men du er som du er. Hvor lang tid tok det før de kom tilbake? Jeg synes ikke utseendet er verst, men den dunkende følelsen. Jeg jobber som sykepleier og plages mest med dette på jobb (går mye). Anonymkode: 1581d...1f2
Helene Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Prøver å tenke, det tok noen år. Husker ikke helt. Jeg har også en blodpropp ved kneet. Dette fjernet dem ikke. Denne blodproppen banker også. Kan bare ønske deg lykke til. Du må gjøre det som er riktig for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå