Gå til innhold

Beste gratis AI art generator?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 0de12...db5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg kommer med mine velmente råd behøver jeg å forhøre meg om hva du ønsker å bruke de kunstig genererte bildene til. Dersom du kun bare skal bruke dem som backgroundsbilder på din PC er det lett å få tak i, men i så tilfelle at du tenker å selge de på kryptobørsen, er det dog mere problematisk med tanke på rettigheter...

Anonymkode: e1180...948

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Før jeg kommer med mine velmente råd behøver jeg å forhøre meg om hva du ønsker å bruke de kunstig genererte bildene til. Dersom du kun bare skal bruke dem som backgroundsbilder på din PC er det lett å få tak i, men i så tilfelle at du tenker å selge de på kryptobørsen, er det dog mere problematisk med tanke på rettigheter...

Jeg har ingen planer om å tjene penger på dette. Mest for moro, for å prøve det ut.

Anonymkode: 0de12...db5

AnonymBruker
Skrevet

Vel i så henseende kan jeg anbefale produkter som Dall-e 2 og Midjourney. Begge disse programvarene er kraftige billedgeneratorer. Riktignok får man begrenset med bilder i gratisutgaven, men kvalitet koster, som man sier. Dall-e 1 er helt gratis og ubegrenset, men har til gjengjeld mye begrensninger

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...