AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Hei! Jeg har de to siste mnd gått fra 104kg til 90 kg. Jeg er på 90kg gått fra fedme til overvekt på BMI skalaen, og er veldig fornøyd! Ingen i livet mitt har sagt noe om vekten min, så vet ikke om det vises ? Jeg har ihvertfall ikke noen andre å prate med, så ville bare dele gladnyheten her♡ Anonymkode: 35fa1...e52 1 12
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Gratulerer! Det vises sikkert, men nå får tiden får man hele tiden høre at man ikke skal kommentere andres kropper/utseende, så folk har blitt mer forsiktige med å si sånt. Anonymkode: 316aa...8b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Gratulerer! Jeg ville vært stolt. Anonymkode: 6ebeb...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Gratulerer! Jeg har selv gått fra bmi 30 til 19, og det er en jobb som må gjøres! Synes du har jobba utrolig bra, lykke til videre. Jeg har etterhvert fått stor glede av fysisk aktivitet og løper nå flere ganger i uka - da kan jeg faktisk spise ganske mye 🙂 Anonymkode: 80c58...718 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gratulerer! Jeg har selv gått fra bmi 30 til 19, og det er en jobb som må gjøres! Synes du har jobba utrolig bra, lykke til videre. Jeg har etterhvert fått stor glede av fysisk aktivitet og løper nå flere ganger i uka - da kan jeg faktisk spise ganske mye 🙂 Anonymkode: 80c58...718 Takk! Da har du vært kjempeflink du å. Har startet å trene litt selv, og håper jeg synes det blir gøyere etterhvert. Har lyst til å gå ned til normal BMI, men det tar jo en stund. Er uansett bare så fornøyd med å ha gått ned 14 kg! Anonymkode: 35fa1...e52
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Kjempebra jobba 🙂 Og selvfølgelig vises det, men mange som er redd for å kommentere andres kropp. Jeg holder på med det samme og har nå gått fra bmi på 36,6 til 31 og håper jeg og snart "bare" er overvektig og ikke feit jeg også 🙂 Anonymkode: 01dab...cf6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 Gratulerer! Jeg jobber med saken selv, har gått fra BMI 40 til 35, og fortsetter jobben! Har måtte finne nye bukser, men ingen sier noe. Jeg er glad for det, for da trenger jeg ikke forholde meg til om de vet noe. Veldig bra jobba!!! Anonymkode: 727f6...c59
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 Gratulerer, og godt jobbet. Det vises nok, men for folk som ser deg ofte tar det litt tid bare. Ikke la det stoppe deg videre 🙂 Anonymkode: 534e0...600
Mardina Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei! Jeg har de to siste mnd gått fra 104kg til 90 kg. Jeg er på 90kg gått fra fedme til overvekt på BMI skalaen, og er veldig fornøyd! Ingen i livet mitt har sagt noe om vekten min, så vet ikke om det vises ? Jeg har ihvertfall ikke noen andre å prate med, så ville bare dele gladnyheten her♡ Anonymkode: 35fa1...e52 Så flink du har vært! 👍 Jeg er forhåpentligvis på vei dit jeg også, men det er jaggu ikke like lett alltid. Med fristelser nesten over alt 😬 Men det er da man må ha viljestyrken i orden 😊 Og den har heldigvis ikke sviktet meg enda.... 😊
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #11 Skrevet 10. juli 2023 Gratulerer! Jeg har også gått fra 100 (som var fedme for meg) til 79 (så vidt overvektig), 10kg igjen til en BMI på ca 20! Jeg har heller ikke fått mange kommentarer, kun fra besteforeldre/folk i den eldre generasjonen, andre folk tørr ikke kommentere fordi det er litt «fyfy» nå. Min bestevennine sa ikke noe før jeg tok opp vekten min i relasjon til et annet samtale emne, da sa hun at hun la merke til det men ville ikke si noe før jeg tok det opp selv så folk ser det nok på deg også! Ikke noe galt i å dele gladnyheten til dine venner også, det syntes jeg bare du burde gjøre, du har jo vært veldig flink! Ønsker deg masse lykke til videre! Anonymkode: e5366...332
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Skrevet 10. juli 2023 Så flinke dere er 😀 Er selv i startgropen på vei mot et lettere liv, men sliter med motivasjon. Har dere som har lykkes noen gode tips å komme med? Hva har er dine suksessfaktorer? Anonymkode: abb9d...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå