Gå til innhold

Dere menn: hvorfor ser dere ikke på damer i førtiåra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at dere hadde hatt mulighet for litt hygge om dere bare viste interesse. Selv om jeg er halvveis i førtiåra ser jeg ganske lik ut som for ti år siden. Dette er så rart, da fikk jeg masse oppmerksomhet og nå ingenting..

Anonymkode: b63f4...73a

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at dere hadde hatt mulighet for litt hygge om dere bare viste interesse. Selv om jeg er halvveis i førtiåra ser jeg ganske lik ut som for ti år siden. Dette er så rart, da fikk jeg masse oppmerksomhet og nå ingenting..

Sex, altså? Nei. Jeg er 40, men jeg ligger ikke med hvem som helst bare fordi jeg er 40 liksom 

Anonymkode: b3a7a...a70

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og sikler på en dame i 40-åra. Men hun har samboer, barn og er legen min så jeg tviler på at jeg har sjans. 

Anonymkode: eaf03...92b

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje litt fordi folk går ut fra du er i et forhold. Vis litt interesse i gutta og du vil få tifold tilbake.

Anonymkode: 65083...581

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann i 40-åra og ser masse på damer i 40-åra

Anonymkode: 8ea9a...6fa

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Menn i 40-åra og eldre gjør vel det?

Ellers er det jo naturlig at de på 30 og yngre ser på sine jevnaldrende.

Anonymkode: 99f3a...652

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er mann og sikler på en dame i 40-åra. Men hun har samboer, barn og er legen min så jeg tviler på at jeg har sjans. 

Det må være frustrerende, skjønner godt at du sikler, hun er sikkert heit.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i førtiåra og får fremdeles oppmerksomhet fra menn. Den eneste forskjellen er at før fikk jeg oppmerksomhet fra de som var mye yngre også.  

Anonymkode: 964ce...b7e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn i 40-åra og eldre gjør vel det?

Ellers er det jo naturlig at de på 30 og yngre ser på sine jevnaldrende.

Anonymkode: 99f3a...652

Ts her. Jeg synes dessverre ikke så mange menn i førtiårene kikker, heller ikke de som er i trettiåra..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er mye som taler for at du ikke har sjans, ja…

Anonymkode: fb841...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er i førtiåra og får fremdeles oppmerksomhet fra menn. Den eneste forskjellen er at før fikk jeg oppmerksomhet fra de som var mye yngre også.  

Anonymkode: 964ce...b7e

Du er heldig! Jeg er fortsatt slank og prøver å kle meg pent, men frykter at jeg ser sliten ut..

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor har du det ifra at vi ikke ser på dere?  

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Edit: Hun ser for øvrig ikke ut som hun er yngre enn hun er 40. Man kan jo se bra ut selv om man ser ut som alderen man er. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann midt i 40 åra og ser på jevnaldrende damer. Jeg er ikke på markedet og der ligger kanskje noe av utfordringen din, de fleste på den alderen er i forhold. Men dette er nok også alderen med flest skilsmisser så det er håp.

Anonymkode: 61b36...f96

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er 37 og kikker på damer i 40-åra og mye eldre enn det også. Litt hygge med en dame i den alderen hadde ikke vært meg i mot.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er heldig! Jeg er fortsatt slank og prøver å kle meg pent, men frykter at jeg ser sliten ut..

ts

Hvordan kler du deg?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan kler du deg?

Tror jeg kler meg for kjedelig, mye jeans og høyhalset genser.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er mann midt i 40 åra og ser på jevnaldrende damer. Jeg er ikke på markedet og der ligger kanskje noe av utfordringen din, de fleste på den alderen er i forhold. Men dette er nok også alderen med flest skilsmisser så det er håp.

Anonymkode: 61b36...f96

Ts her. Ja det er kanskje en årsak, bare så utrolig kjedelig å aldri bli sett..

• Liker 1
Skrevet

Damer på 40, ellers takk. Kanskje når jeg er 50-60

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Edit: Hun ser for øvrig ikke ut som hun er yngre enn hun er 40. Man kan jo se bra ut selv om man ser ut som alderen man er. 

Ja mange er faktisk på sitt flotteste i førtiårene. Jeg tar meg ofte i å snu meg etter damer på min alder som er vakre, velkledde og utstråler en sensuell glød (og jeg er heterofil for å si det sånn) ts

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...