Gå til innhold

Narkose ved atroskopi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at man bruker narkose til artroskopi i stedet for lokalbedøvelse og annet beroligende?

Skal bli satt opp time en slik undersøkelse av kneet på dagkirurgi og hadde møte med anestesisykepleier i dag. Der sa han at overlegen ville ha meg under narkose under prosedyren.

Har det mest med å gjøre at det er mer komfortabelt for kirurgene å arbeide når pasienten er under narkose, eller er det andre forklaringer? 

Gruer meg litt til narkosen og hadde håpet jeg kunne sluppet unna med lokalbedøvelse og noe annet.

Anonymkode: 0c503...262

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grue seg til narkose?

Jeg elsker narkose!! Slipper å få med meg en dritt av lyder, hva som blir sagt eller lukter.

Anonymkode: 3d0d0...29b

AnonymBruker
Skrevet

Tror narkose går mye fortere ut enn spinal og epiduralbedøvelse. Hvorfor man ikke kan bruke lokal vet jeg ikke..

Anonymkode: 738d2...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Tror du heller skal kontakte sykehuset, så du får snakket med noen angående temaet. 

Hvis det ikke er noen fagpersoner som svare deg det rette svaret, blir det bare spekulasjoner. 

Anonymkode: 22d38...eb4

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer behagelig for deg. . De skal jo inn med rør i leddet og det er vondt. Narkose er normalt ved slik prosedyre.  Veldig behagelige og sove seg gjennom hele greia. 

Anonymkode: 700c7...34d

AnonymBruker
Skrevet

Noen spesiel grunn til at du gruer deg? Ta det opp med legene, så får du noe angstdempende på forhånd.

Jeg har blitt operert et halvt dusin ganger og velger alltid narkose over lokalbedøvelse. Det er digg å bare sove bort hele inngrepet. Det er mye mer stress å være våken igjennom det.

Anonymkode: 70a63...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...