Majer Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Jentene som blir interessert i meg vil alltid ha noe seriøst og det etter at de har hatt en periode hvor de har ligget rundt eller hatt rebound. Jeg blir sprø. Denne gangen var det en kollega. Jeg viste litt interesse for en tid tilbake, men ikke så mye at det skulle bli ukomfortabelt på jobb. Det var like etter at hun slo opp med eksen. Vi har hatt to lønningspilser siden og hun dro hjem til noen fra tinder begge gangene. Nå prøvet hun seg veldig på meg. Jeg er selvfølgelig ikke interessert når hun oppfører seg sånn, men merker jeg er rimelig lei. Vil ikke bli han som bare går etter jomfruer heller, men orker ikke dette tullet mer. Tips? 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Okei, men er ikke det bra da...? At du virker som en ordentlig type som man kan bygge noe seriøst med? Anonymkode: f322e...74b 1
Fant80 Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Hva tips er man ute etter her egentlig? Virker jo som en oppegående fyr med gode hensikter,som klarer dette helt uten KG hjelp. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Majer skrev (10 minutter siden): Jentene som blir interessert i meg vil alltid ha noe seriøst og det etter at de har hatt en periode hvor de har ligget rundt eller hatt rebound. Jeg blir sprø. Denne gangen var det en kollega. Jeg viste litt interesse for en tid tilbake, men ikke så mye at det skulle bli ukomfortabelt på jobb. Det var like etter at hun slo opp med eksen. Vi har hatt to lønningspilser siden og hun dro hjem til noen fra tinder begge gangene. Nå prøvet hun seg veldig på meg. Jeg er selvfølgelig ikke interessert når hun oppfører seg sånn, men merker jeg er rimelig lei. Vil ikke bli han som bare går etter jomfruer heller, men orker ikke dette tullet mer. Tips? Begynn å snakk om jomfruer med disse damene. Voila. Anonymkode: 2e053...75a 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Fant80 skrev (10 minutter siden): Hva tips er man ute etter her egentlig? Virker jo som en oppegående fyr med gode hensikter,som klarer dette helt uten KG hjelp. TS er vel sur fordi disse kvinnene deler menn opp i to kategorier: god nok for moro eller god nok for noe seriøst. Omtrent slik som mange menn kategoriserer kvinner, altså. Anonymkode: f322e...74b 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 Hva er problemet..? Anonymkode: f69b2...600 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Kanskje hun i utgangspunktet ikke følte det var lurt å gå inn i noe med en fra jobben, kanskje hun bar ville sprelle i fra seg litt på tinder, og date igjen etter en skilsmisse? Kanskje hun ikke forstod at du var interessert? Kanskje hun nå har blitt mer kjent med deg etter hvert, og føler en voksende interesse? Dere startet jo ingenting, du kan ikke føle deg sviktet av en som du aldri var sammen med. Men dersom du alltid tolker sånne udefinerbare "bli kjent og se hva som skjer" situasjoner som det du gjør så kommer du i hvert fall ingen vei. Veien mot et forhold er ofte rotete, men uforpliktende i starten. Anonymkode: 961d3...f45 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: TS er vel sur fordi disse kvinnene deler menn opp i to kategorier: god nok for moro eller god nok for noe seriøst. Omtrent slik som mange menn kategoriserer kvinner, altså. Anonymkode: f322e...74b Nemlig. Jeg er platinablond (ellers naturlig og har ingen inngrep eller injeksjoner) og liker å pynte meg litt opp. Opplever ofte at menn setter meg i boksen for «moro», så blir de bedre kjent og finner ut at jeg kun har hatt èn kjæreste og at vi var sammen i 12 år, og at jeg er en kjærestejente som får angst av ONS. DA blir de ofte forelsket og setter meg på en pidestall, men da er det for sent for det gidder jeg ikke takler ikke hore-Madonna Anonymkode: c4f95...bb8 2
ClausSaus Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nemlig. Jeg er platinablond (ellers naturlig og har ingen inngrep eller injeksjoner) og liker å pynte meg litt opp. Opplever ofte at menn setter meg i boksen for «moro», så blir de bedre kjent og finner ut at jeg kun har hatt èn kjæreste og at vi var sammen i 12 år, og at jeg er en kjærestejente som får angst av ONS. DA blir de ofte forelsket og setter meg på en pidestall, men da er det for sent for det gidder jeg ikke takler ikke hore-Madonna Anonymkode: c4f95...bb8 Lurer litt på denne… Hvis dere jenter har så store problemer med "hore/madonna", hvorfor er dere så nøye med å understreke dette skillet selv? Noen kvinner liker ikke "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at de "ikke er sånn"… Noen kvinner praktiserer "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at "madonna" hører 1800-tallet til… Og noen kvinner av kvinnene som praktiserer "tilfeldig sex" slutter når de vil ha noe seriøst, og du verden så viktig det da blir for dem å understreke at de "ikke er sånn lenger"… Men nei, huff og huff, hvis menn trekker noe skille mellom "hore" og "madonna"… da er det et "kompleks". Endret 10. juli 2023 av ClausSaus 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 18 minutter siden, ClausSaus said: Lurer litt på denne… Hvis dere jenter har så store problemer med "hore/madonna", hvorfor er dere så nøye med å understreke dette skillet selv? Noen kvinner liker ikke "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at de "ikke er sånn"… Noen kvinner praktiserer "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at "madonna" hører 1800-tallet til… Og noen kvinner av kvinnene som praktiserer "tilfeldig sex" slutter når de vil ha noe seriøst, og du verden så viktig det da blir for dem å understreke at de "ikke er sånn lenger"… Men nei, huff og huff, hvis menn trekker noe skille mellom "hore" og "madonna"… da er det et "kompleks". Når skal du skjønne at kvinner kun sier det som er gunstig for dem og som gir mening emosjonelt? Ikke prøv å forstå kvinner. Kvinner forstår kvinner og de hater hverandre. Anonymkode: 11333...f87 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #11 Skrevet 10. juli 2023 De fleste menn ser på det som en fordel at damer har seksuell erfaring og fått eksperimentert mye så de vet hvordan ha god sex. Menn klager mye på damer som bare ligger der og ikke kjenner sin kropp. Så at hun har ligget med andre i løpet av de årene (?) dere har vært kollegaer er jo bare fint og normalt. Men jeg skjønner at det er ganske spesielt at hun har stukket fra lønningspils med deg for å ligge med noen andre ->nå vil ligge med deg. Eller det er ikke så anderledes enn hvordan mange menn holder på som har 20 damer på rullering og ligger seg nedover til neste når de på toppen er høvla over. Men er det bare du som antar at hun dro for å ligge med andre menn, sa hun det, eller sa hun bare tinderdate? For tinderdate betyr ikke ligg. Anonymkode: 8c1db...2df 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Skrevet 10. juli 2023 ClausSaus skrev (50 minutter siden): Lurer litt på denne… Hvis dere jenter har så store problemer med "hore/madonna", hvorfor er dere så nøye med å understreke dette skillet selv? Noen kvinner liker ikke "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at de "ikke er sånn"… Noen kvinner praktiserer "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at "madonna" hører 1800-tallet til… Og noen kvinner av kvinnene som praktiserer "tilfeldig sex" slutter når de vil ha noe seriøst, og du verden så viktig det da blir for dem å understreke at de "ikke er sånn lenger"… Men nei, huff og huff, hvis menn trekker noe skille mellom "hore" og "madonna"… da er det et "kompleks". Det er ikke viktig, men vi sier det for å unngå mas fra fuckboys. Problemet med menn er at de vil ha både hore og Madonna i en og samme kvinne. Ei som holder seg i sølibat som singel, men som forvandler seg til er vilt, umettelig og erfarent sexdyr i forhold. Noe som selvfølgelig er en fiksjon. Anonymkode: 9f8ac...57a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #13 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Når skal du skjønne at kvinner kun sier det som er gunstig for dem og som gir mening emosjonelt? Ikke prøv å forstå kvinner. Kvinner forstår kvinner og de hater hverandre. Anonymkode: 11333...f87 Mens det er helt greit for menn å si akkurat det samme? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 9f8ac...57a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #14 Skrevet 11. juli 2023 14 hours ago, ClausSaus said: Lurer litt på denne… Hvis dere jenter har så store problemer med "hore/madonna", hvorfor er dere så nøye med å understreke dette skillet selv? Noen kvinner liker ikke "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at de "ikke er sånn"… Noen kvinner praktiserer "tilfeldig sex", og du verden så viktig det er for dem å understreke at "madonna" hører 1800-tallet til… Og noen kvinner av kvinnene som praktiserer "tilfeldig sex" slutter når de vil ha noe seriøst, og du verden så viktig det da blir for dem å understreke at de "ikke er sånn lenger"… Men nei, huff og huff, hvis menn trekker noe skille mellom "hore" og "madonna"… da er det et "kompleks". Jeg blåser i om andre har tilfeldig sex, syns at både menn og kvinner skal få ha det hvis de vil uten å bli pratet nedsettende om, og selv kan jeg date en fyr som har ligget rundt for 10 år siden hvis han selv sluttet med det fordi han vokste og ønsket noe annet med alderen. Jeg er ikke kontrollerende som mange menn er, og blander meg ikke inn i fortid fordi jeg er trygg på meg selv. Eneste grunnen til at jeg nevner det med ONS er at jeg faktisk får angst av det, dvs dagen etter føler jeg meg brukt og deprimert så jeg har prøvd men taklet det ikke. Så jeg nevner det som en viktig årsak at jeg for all del ikke vil ha det. Er mer åpen for en fast sexvenn da. Anonymkode: c4f95...bb8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #15 Skrevet 11. juli 2023 Er så lei av clickbait i overskriften. Bare for å få noe til å virke spennende. Har ikke lest hva du skriver, så aner ikke vha tråden er. Ville bare informere deg om det, ts Anonymkode: 3ee08...b51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå