AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Jeg skal pusse opp et soverom som har størrelse på ca 21 kvadrat (3.5 x 6m). Jeg vil at det skal være nytt og pent og med lyse farger. Men samtidig enkelt, litt tidløst og kjønnsnøytralt. Det er jeg lurer på er, synes dere det er viktig at fargestil, gulv og annet må passe med resten av boligen, eller tenker dere mer "rom for rom" at man velger det som er fint? Av andre rom jeg har pusset opp i nyere tid så er veggene i gangen malt i fargen "stål" (lysegrå) mens gulvet er av laminat som immiterer lyse skifer. Stua er også malt med lysegrå stål og gulvet er av lys 3-stavs eikeparkett. Det jeg vurderer å velge til soverommet er 1-stavs laminat i en lysegrå variant med V-fals og en del "tekstur" i overflaten, samt male veggene i en farge som er lys, dus og matt. Vil det passe eller krasje med det jeg allerede har? Vi har jo hatt en periode der det har vært inn med fargeløst og lys grå (slik som stål), men jeg ser i disse dager at farger kommer tilbake i en lys, matt og dus variant. Eksempler: Anonymkode: 8d957...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå