Gå til innhold

Kjøper du mat på flyplassen eller her du med medbrakt mat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid med matpakke. Gidder ikke kjøpe mat på flyplasser . Det er dyrt og dårlig mat. 

På veien hjem sørger jeg for å spise greit før avreisen. De eneste situasjonene der mat på flyplassen er et alternativ er føy som går tidlig på dagen.  Da kan det være greit å kjøpe noe.

Flymat smaker dritt. 

Anonymkode: 5cec0...042

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Medbragt. Kjøper drikke, da jeg ikke vil drikke vann til den medbragte maten.

Anonymkode: e7450...25a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper på flyplassen, om jeg skulle bli sulten. Det finnes jo alternativer ut over en baguette eller boller på 7/11. Matpakke spiser jeg så ofte ellers.

Anonymkode: ef63b...b0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Medbragt. Kaster ikke bort penger på dyr og dårlig fly- og flyplassmat. Jeg lager en ekstra god matpakke.

Anonymkode: 60967...c2f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spiser før jeg drar hjemmefra og når vi lander hvis flytiden er under ca 3 timer. Da holder det med en vannflaske. 

På lengre flyvninger får man oftest litt mat så fortsatt ingen grunn til å spise på flyplassen.

Har likevel av og til med litt frukt eller brødskive. Tømmer kjøleskapet hvis jeg skal være borte lenge.

Anonymkode: cbe1a...16a

Skrevet (endret)

Ved avreise eller ankomst trenger jeg ikke noe mat.  Kun hvis det er store forsinkelser. 

Kjøper mat hvis jeg mellomlander og jeg har flere timer på mellomlandingsplassen. 

Endret av tirben
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spiser før jeg drar. Ingen dør av noen timer uten mat. 

Anonymkode: 6556f...77f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiser før jeg drar eller i loungen.

Anonymkode: ca53e...728

Skrevet

Hvis jeg ikke reiser business class, spiser jeg gjerne godt før jeg kommer til flyplassen, men kjøper en drikkeflaske eller to. 

Hvis jeg reiser business class, spiser jeg som regel i loungen. Er det store flyplasser med godt utvalg, spiser jeg gjerne på flyplassen, skal sies.

AnonymBruker
Skrevet

Den uhyre sjeldne gangen jeg er på en flyplass så kjøper jeg noe der om jeg blir sulten 

Anonymkode: dd98e...514

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om vi reiser hele familien med tre barn så tar jeg med medbrakt! ellers koster det jo skjorta. Når jeg reiser alene kjøper jeg mat på flyplassen. 

Anonymkode: 955ac...848

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg spiser på flyplasser. Og om jeg gjør, så takler jeg fint at det koster en halv arm for en liten baguette. 

Anonymkode: ae03d...04b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid lounge 

Anonymkode: 07b61...e23

AnonymBruker
Skrevet

Må gjerne ha mellomlanding på ca 3 timer på gardermoen, så da spiser jeg gjerne middagen der. Det er snakk om kanskje 5 ganger i året, så det tåler lommeboka mi ihvertfall.

Anonymkode: 46e9f...f16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På flyplassen. Liker ikke matpakker.

Anonymkode: df025...5a1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

HAr aldri med meg mat. Om jeg blir veldig sulten kjøper jeg på flyplassen eller flyet. Jeg flyr ikke så mye at dette er viktig for min  økonomi. 

Anonymkode: 02259...713

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig er den ikke, ts, ikke lyv. Dyr ja. 

Anonymkode: aa7c2...42a

• Liker 9
Skrevet

Aldri hatt med matpakke, flyr så sjelden at den utgiften tåler jeg hvis jeg skulle være sulten. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Smaker du virkelig forskjell på maten på feks Narvesen, oreilleys, pizza hut og starbucks på flyplass og utenfor flyplass? 

Anonymkode: 02259...713

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi drar som familie så smører vi alltid med oss matpakker. Da får alle noe de liker og man slipper å vente i lange køer for overpriset mat.

Anonymkode: a283d...3cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...