Gå til innhold

Jeg er så redd for å leie noe med veggdyr at jeg faktisk vurderer å droppe hele ferien!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et stort problem nå når det nærmere seg ferie. Skal feriere i Norge i år. Jeg er så redd for å leie en hytte/hotellrom med veggdyr at jeg faktisk vurderer å droppe hele ferien. Man betaler jo gjerne på forskudd så når man først har leid noe og oppdager veggdyr så er det vel for sent? Det er vel de færreste overnattingsplasser som lar man få tilbake pengene.

Dessuten har jeg alltid et h... ..styr med å vaske alt og til og med fryse ned ting når jeg kommer hjem. Bare sånn i tilfelle. Selv om jeg har aldri oppdaget veggdyr før. 

Noen andre som har det sånn, og noen som faktisk har leid en plass med veggdyr? Jeg har en angstlidelse fra før som muligens forsterker dette. 

Anonymkode: 93acb...bf1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har et stort problem nå når det nærmere seg ferie. Skal feriere i Norge i år. Jeg er så redd for å leie en hytte/hotellrom med veggdyr at jeg faktisk vurderer å droppe hele ferien. Man betaler jo gjerne på forskudd så når man først har leid noe og oppdager veggdyr så er det vel for sent? Det er vel de færreste overnattingsplasser som lar man få tilbake pengene.

Dessuten har jeg alltid et h... ..styr med å vaske alt og til og med fryse ned ting når jeg kommer hjem. Bare sånn i tilfelle. Selv om jeg har aldri oppdaget veggdyr før. 

Noen andre som har det sånn, og noen som faktisk har leid en plass med veggdyr? Jeg har en angstlidelse fra før som muligens forsterker dette. 

Du kan fryse bagasjen, er vel noen steder man kan betale for å gjøre det også 

Anonymkode: 1a5ca...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 100 hotelldøgn i året både utland og innland. Aldri fått veggedyr. 

Du lar din angst styre livet ditt

Anonymkode: b6f01...cad

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir som å si at man ikke tørr å reise fordi det finnes terrorister i verden...

Om du vil la frykten ta over, så javel, da får du være hjemme da....

Anonymkode: 953f7...658

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenkte på det jeg også og sjekket madrassen i køyesenga i campinghytta. Jeg håper at hvis man finner spor etter veggedyr, at man da får bytte hytte. Men det er jo ingen garanti for at de har flere ledige hytter, og at de er uten veggedyr... Tror ikke man får penger igjen hvis det er veggedyr i hytta/på hotellrommet og det ellers er fullt på hotellet/campingen? Usikker. Noen som kan juss her?

Anonymkode: 773d4...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Glemte å si at jeg aldri har sett veggedyr, eller spor etter dette. Men så reiser jeg ikke så veldig ofte, bare sommerferien (hotell eller campinghytte) + et par turer med jobben per år, på hotell. 

Anonymkode: 773d4...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette høres ganske ekstremt ut, ja...

Anonymkode: 26073...c49

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har 100 hotelldøgn i året både utland og innland. Aldri fått veggedyr. 

Du lar din angst styre livet ditt

Anonymkode: b6f01...cad

Endelig noen som sa det. Aldri i verden om jeg skulle droppet ferie og opplevelser for noe så stusselig som veggdyr. Life's too short. TS på gamlehjemmet: "nei, jeg fikk ikke sett så mye av verken Norge eller verden jeg, var så nervøs for veggdyr, skjønner du". Høres helt teit ut.

Anonymkode: 45459...025

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi ble bitt av noe rart sist vi var i italia. Typ "bed bugs" som russerne på naborommet kalte det. Var visst en plage over hele hotellet, men de ble heldigvis ikke med hjem... er det det samme som veggdyr?

Anonymkode: 8c8ac...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leser du ikke anmeldelser fra andre før du bestiller? 

Anonymkode: f32c0...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi ble bitt av noe rart sist vi var i italia. Typ "bed bugs" som russerne på naborommet kalte det. Var visst en plage over hele hotellet, men de ble heldigvis ikke med hjem... er det det samme som veggdyr?

Vel, ja. De «russerne» snakker tydeligvis bedre engelsk enn dere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble bitt av sinnsykt mange veggdyr da jeg bodde på en Airbnb-leilighet i Roma, og hele kroppen min var full i røde klumper etterpå. Noen jeg møtte der opplevde faktisk det samme der de bodde. Jeg hadde kofferten på et sånt koffertstativ hele tiden (før jeg oppdaget det til og med), men for sikkerhets skyld pakket jeg ut kofferten på terassen og fryste ned klærne mine når jeg kom hjem. Ellers har jeg aldri gjort det og har aldri opplevd veggdyr andre steder. 

Anonymkode: 5f7cd...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble bitt av sinnsykt mange veggdyr da jeg bodde på en Airbnb-leilighet i Roma, og hele kroppen min var full i røde klumper etterpå. Noen jeg møtte der opplevde faktisk det samme der de bodde. Jeg hadde kofferten på et sånt koffertstativ hele tiden (før jeg oppdaget det til og med), men for sikkerhets skyld pakket jeg ut kofferten på terassen og fryste ned klærne mine når jeg kom hjem. Ellers har jeg aldri gjort det og har aldri opplevd veggdyr andre steder. 

Anonymkode: 5f7cd...ab9

Jeg opplevde dette i Nepal, men da var det visst fuglelopper som bet meg.

Anonymkode: 45459...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sjekker alltid før jeg pakker ut på hotellet. Og bagasjen legges kun på stativ eller i badekaret. 

Pakker alltid bagasjen ute når jeg er hjemme☺️

Anonymkode: 8fc22...c12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje lurere å bruke pengene på psykolog fremfor ferie i år 

Anonymkode: e7a27...107

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vel, ja. De «russerne» snakker tydeligvis bedre engelsk enn dere. 

Hvorfor så utrivelig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veggedyr er over alt nå. Regn med utgifter på 50 tusen hvis du tar det med hjem.

Anonymkode: a6e19...c51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har reist verden rundt og aldri sett et veggdyr på reise. Begynte å jobbe i en helt normal kontorjobb i Norge…. Vi fikk veggdyr på kontoret😂

Anonymkode: 72357...adf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har en angstlidelse fra før som muligens forsterker dette. 

Det handler nok mest om angst.

Anonymkode: a9b4c...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...