AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Del Skrevet 10. juli 2023 Ja, jeg er nå i mitt 30.år, og har fortsatt ikke møtt noen i livet mitt. Jeg har det som regel greit, overlever alene, men det værste jeg vet er når andre spør og graver om eks-kjærester. Helt greit at folk spør om jeg har kjæreste nå, men dette med ekser vil jeg ikke prate om. Kanskje jeg er flau over at jeg ikke har noen eks? Er det flere i samme situasjon? Anonymkode: fde59...d27 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Del Skrevet 10. juli 2023 Ja. Utrolig pinlig spørsmål å få. Men verre er det når bestefar eller pappa spør om det ikke er på tide at jeg finner meg en jente, med et nervøst smil og håpefulle øyne. Vet ikke hvordan jeg kan formidle at det ikke er som før i tiden. Anonymkode: d6a33...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Del Skrevet 10. juli 2023 Folk kan bli helt satt ut av det. "Har du hatt noen kjæreste?" "Nei." "Whaaat?!" Men det er ikke noe å bry seg om. Bare svar ærlig og så kort som mulig,og drit i hvordan de reagerer. Anonymkode: cef97...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg kan formidle at det ikke er som før i tiden. Jeg vokste opp før i tiden. Jeg fikk ikke kjæreste før jeg hadde passert 28, og var sannelig ikke alene. Anonymkode: c45a4...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Folk kan bli helt satt ut av det. "Har du hatt noen kjæreste?" "Nei." "Whaaat?!" Men det er ikke noe å bry seg om. Bare svar ærlig og så kort som mulig,og drit i hvordan de reagerer. Anonymkode: cef97...22c Folk blir satt ut av alt mulig. De blir satt ut av at folk ikke har barn, har vært gift før, bare har ett barn... Anonymkode: 5f320...9ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Del Skrevet 10. juli 2023 Jeg tror nok det kan være lurt å komme med en hvit løgn og si at du i det minste har hatt kortvarige greier med damer. Ellers blir du fort skydd av damene. Ellers synes jeg det virker veldig vanlig ikke å ha hatt dame før 25-30 Anonymkode: cde9d...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Del Skrevet 10. juli 2023 Det er veldig vanlig at menn går gjennom hele livet uten kjæreste. Det er ingen som blir sjokkert av det. Alle vet at det rett og slett ikke er nok damer, så noen må nødvendigvis være singel livet gjennom. Anonymkode: 77352...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 10. juli 2023 #8 Del Skrevet 10. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, jeg er nå i mitt 30.år, og har fortsatt ikke møtt noen i livet mitt. Jeg har det som regel greit, overlever alene, men det værste jeg vet er når andre spør og graver om eks-kjærester. Helt greit at folk spør om jeg har kjæreste nå, men dette med ekser vil jeg ikke prate om. Kanskje jeg er flau over at jeg ikke har noen eks? Er det flere i samme situasjon? Anonymkode: fde59...d27 Det eneste tipset jeg kan gi her er: Om du ikke lar det være et problem for deg er det mindre sjans for at det er et problem for andre. Å lyve om det blir rett og slett feil om du ønsker å bygge opp tillit og trygghet rundt personen du møter fra starten av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Del Skrevet 10. juli 2023 Dere som sier dere aldri har hatt kjæreste. Prøver dere? Husk at jo mer dere prøver, jo større er sjansen. Slutter dere prøve så blir sjansen omtrent lik null. Gå på alle slags date, enten du er interessert eller ikke. Det kan være hyggelig og er en fin øvelse/opplevelse. Ikke gi opp! Anonymkode: c7f1b...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. juli 2023 #10 Del Skrevet 10. juli 2023 Jeg synes det er litt ubetenksomt at folk spør om kjærste. Det er en privatsak. Neste gang sier du: det er en privatsak. Kanskje jeg forteller det om/når jeg får, vi får se….c’’.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 10. juli 2023 #11 Del Skrevet 10. juli 2023 Ikke i samme situasjon – men kan godt forstå at det blir ubehagelig. Det er lov til å si at du ikke har lyst til å prate om det; det bør være nok til å legge lokk på situasjonen. Lykke til, den rette kan dukke opp før du aner ordet av det ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Del Skrevet 10. juli 2023 Bare ljug å si at haha jo da du har hatt noen oppimellom du også, hvis det gjør deg ukomfortabel. Uten at du trenger gå i detaljer. Anonymkode: e3d1c...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #13 Del Skrevet 10. juli 2023 Jeg fikk første kjæreste når jeg var 32. Aldri blott spurt av noen som singel om jeg har noen eks kjærester, utrolig merkelig spørsmål Anonymkode: 5544f...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå