Glossy Skrevet 13. januar 2006 #1 Del Skrevet 13. januar 2006 Noen som har vært i Bulgaria om sommeren? Er det fint der? Hvordan er det prismessig? Tenker litt på å reise til Sunny Beach med familien. Noen anbefallinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #2 Del Skrevet 14. januar 2006 Var der i sommer,regn og kjølige kvelder. Da er det ingentin og gjøre der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. januar 2006 #3 Del Skrevet 15. januar 2006 Det er en annen tråd om Bulgaria her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Del Skrevet 15. januar 2006 Sunny Beach er et høl. Ikke dra dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 19. januar 2006 #5 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har vært der en gang i slutten av juni og en gang i slutten av juli (sånn ca), og været var helt klart best den første gangen. I slutten av juli var det dessuten kommet noen ekle små svarte kryp på stranda. Og masse tang (eller noe lignende) var skylt opp i strandkanten, så det ble litt eklere å bade. Synes faktisk ikke været var noe særlig mer ustabilt enn det normalt er i "syden", men kveldene var kanskje litt kalde. Tidlig på sommeren anbefales altså av meg, basert på min erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 19. januar 2006 #6 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg var i Albena 2 uker midt i juli. Fantastisk flott vær, hadde rundt 30° hver dag. Herlige kvelder på strandpromenaden, vanvittig mye god mat og mange flotte utflukter. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 20. januar 2006 #7 Del Skrevet 20. januar 2006 Mange bra utflukter ja!! Fikk sett mye av Bulgaria. Var helt oppe ved Romaniagrensa uten at det tok så forferdelig lang tid. Er man i Albena eller Golden Sands, anbefales utflukten "Det ukjente Bulgaria" (tror det er Ving som har den, men kanskje flere også?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hannemor_* Skrevet 11. februar 2006 #8 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Jeg reiser til Bulgaria for 5.gang denne sommeren. Har vært i i både Albena og Golden Sands. Flotte steder begge to! Kan anbefale Aquapolis ved Golden Sands. Det er et et herlig badeland med bratte, morsomme sklier! Ellers så vil jeg anbefale en tur til Varna, Katedralen der er flott og masse å shoppe hvis en vil. Aladja-klosteret er også å anbefale! Taxi er billig, men avtal pris på forhånd. Supert sted å dra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå