Gå til innhold

Noen andre som GLEDER seg til drittværet på Østlandet? 😁

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir overskyet, regn og +18-20 fra i kveld av. Helt ærlig, jeg gleder meg. Jeg er ikke meg selv når det er +30 dag etter dag. Slitsomt! 

Anonymkode: 3f8ae...2d3

• Liker 4
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor ikke på Østlandet, men føler med deg! Pleier alltid følge med på værmeldingen når det er veldig varmt for å se om det blir kjøligere snart. Kos deg i kveld😄 

Anonymkode: 438fd...c14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg bor i Oslo og håper virkelig på kjøligere vær nå. Orker ikke mer av denne varmen.

Anonymkode: 99d0a...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg skal tilbringe ferien på Østlandet i kommende uke og hadde håper på finvær.

Anonymkode: 11ce8...b34

AnonymBruker
Skrevet

Samme! LEI av varmen!

Anonymkode: 418b0...754

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet morgen til kveld hele juni og rakk knapt en tur på stranda. Sa til sønnen min at hold ut, snart ferie og da skal vi bade, fiske, ta båttur osv. Første feriedag i dag og ser vi blir «sperret inne» hele ferien :( nei, blir bare lei meg jeg 

Anonymkode: a4f06...1bb

• Liker 5
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler glede over godværet. Er jo 9 måneder ellers med kulde, regn, snø og mørke. 

Anonymkode: baf8a...b02

• Liker 9
Skrevet

Gleder meg masse til 20 grader og regn. 30 grader og sol er et HELVETE 🥵

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare nordmenn som klarer å kalle dette livsviktige regnet for drittvær. Det er meldt opp mot 50 varmegrader sør i Europa den kommende uken. Skam dere.

Anonymkode: 763ca...8f2

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bare nordmenn som klarer å kalle dette livsviktige regnet for drittvær. Det er meldt opp mot 50 varmegrader sør i Europa den kommende uken. Skam dere.

Ehhhh what? 😂😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei….vil være med barna på stranda 😔

Anonymkode: 59ba0...b69

• Liker 5
Gjest Adobyen
Skrevet

Det regner i Telemark også. Helt greit for min del med variasjon og mindre brannfare. Har ingen sommerplaner annet enn litt hagejobb i sneglefart.
Det er sikkert trist for de som har sommerferie og alle de som steller og arrangerer markeder, festivaler og annet utendørs.  

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjønner ikke at noen reiser frivillig for å bli stekt og kokt…

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker regn og 20 grader 👍

Anonymkode: e38a7...910

AnonymBruker
Skrevet

Sitte inne og bli bleik?   Nei, hvordan kan man glede seg til det?   Gla jeg skal til Spania på lørdag i 3 uker.  Garantert fint vær i 20 dager.  🤩

Anonymkode: 23649...391

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitte inne og bli bleik?   Nei, hvordan kan man glede seg til det?   Gla jeg skal til Spania på lørdag i 3 uker.  Garantert fint vær i 20 dager.  🤩

45 grader…

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

20 grader og lett overskyet er perfekt vær. Avisene skriver som om folk elsker 30 grader, det er pisspreik.

Anonymkode: 231a5...0b2

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg veldig. Jeg jobber disse dagene så blir kos.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du skal være fornøyd med å overleve, kan bli opp mot 50 grader i Spania kommende tiden.. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

20 grader og lett overskyet er perfekt vær. Avisene skriver som om folk elsker 30 grader, det er pisspreik.

Enig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...