Anonym28 Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Hei, Jeg er gravid i uke 31 og føler egentlig mest bare for å være hjemme og ikke reise bort noe sted nå. Jeg er vel i den såkalte "nesting" perioden og koser meg med å fikse og ordne hjemme, samtidig som om at jeg blir fortere sliten nå enn før. Vi får besøk førstkommende helg av noen venner som skal bo hos oss. Det blir hyggelig, men er glad det kun er én helg. Vi får også besøk fra Danmark i slutten av juli, som heldigvis skal bo på hotell, men jeg kjenner samtidig at jeg ikke helt vet hvor mye sightseeing, restaurantbesøk osv. jeg orker. Noen andre som føler det sånn? Og er det naturlig i uke 31 og fremover? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Sikkert ikke uvanlig er i uke 33 og skal stort sett være hjemme hele sommeren. Pleier å reise langt på besøk til familie men ikke i år for det orker jeg ikke. Anonymkode: 046e6...801
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Anonym28 skrev (3 timer siden): Hei, Jeg er gravid i uke 31 og føler egentlig mest bare for å være hjemme og ikke reise bort noe sted nå. Jeg er vel i den såkalte "nesting" perioden og koser meg med å fikse og ordne hjemme, samtidig som om at jeg blir fortere sliten nå enn før. Vi får besøk førstkommende helg av noen venner som skal bo hos oss. Det blir hyggelig, men er glad det kun er én helg. Vi får også besøk fra Danmark i slutten av juli, som heldigvis skal bo på hotell, men jeg kjenner samtidig at jeg ikke helt vet hvor mye sightseeing, restaurantbesøk osv. jeg orker. Noen andre som føler det sånn? Og er det naturlig i uke 31 og fremover? Jeg tror det er veldig varierende. Noen er i super form og drar i bryllup til uke 40, og noen som er dårlige og slitne fra uke 28. Jeg ville helst ikke bevege meg så langt noen steder hele svangerskapet. Jeg ville ikke på lengre turer, være langt bort fra hjemmet, overnatte andre steder. Som om noen hormoner som sa at jeg skulle neste hjemme. Totalt ulikt for meg ellers i livet. Anonymkode: e0c0e...12f
Anonym28 Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror det er veldig varierende. Noen er i super form og drar i bryllup til uke 40, og noen som er dårlige og slitne fra uke 28. Jeg ville helst ikke bevege meg så langt noen steder hele svangerskapet. Jeg ville ikke på lengre turer, være langt bort fra hjemmet, overnatte andre steder. Som om noen hormoner som sa at jeg skulle neste hjemme. Totalt ulikt for meg ellers i livet. Anonymkode: e0c0e...12f Jeg er også i fin form, men blir selvfølgelig litt fortere sliten enn vanlig. Jeg føler også, som du sier at det kanskje er hormonelt. Det er også ganske ulikt meg som elsker å reise og å gjøre ting. Dagsturer er helt greit, men jeg vil heller ikke på noen lengre turer osv nå. Har plutselig egentlig ikke så lyst på besøk heller😅 Også veldig ulikt meg. Vil bare være hjemme å se på pinterest og pynte barnerommet😂
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Anonym28 skrev (31 minutter siden): Jeg er også i fin form, men blir selvfølgelig litt fortere sliten enn vanlig. Jeg føler også, som du sier at det kanskje er hormonelt. Det er også ganske ulikt meg som elsker å reise og å gjøre ting. Dagsturer er helt greit, men jeg vil heller ikke på noen lengre turer osv nå. Har plutselig egentlig ikke så lyst på besøk heller😅 Også veldig ulikt meg. Vil bare være hjemme å se på pinterest og pynte barnerommet😂 Høres ut som meg. Kunne tilbringe timesvis med å pusle med noe på barnerommet og føle mestring, eller scrolle gjennom butikker på mobilen for inspirasjon. Før var jeg ute hver eneste dag, i all slags vær. Jeg prøvde tvinge meg ut på skogstur et par ganger etterhvert for jeg tenkte «Nå må du skjerpe deg», men da ble jeg bare lei meg og følte jeg skulle gråte. Så jeg konkluderte at jeg trengte å være mer hjemme, og det var bare for en periode i svangerskapet. Ville ut på tur med en gang etter jeg hadde født, og dro på lengre skogstur allerede tre uker etter babyen var ute når jeg følte meg i form igjen Anonymkode: e0c0e...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå