AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Enkelt og greit spørsmål: er rockekonsert for høy lyd for fosteret eller går det greit? Anonymkode: 57ec7...5ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Grenseland I arbeidslivet anbefales det at gravide omplasseres fra uke 22-24 dersom de jobber i støysone. Vet ikke hvor høyt lydnivå det typisk er på konsert? Anonymkode: 268bf...e49
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Så er det nok også forskjell på å jobbe i støysone 8t om dagen og engangstilfellet en konsert av kortere varighet. Anonymkode: 268bf...e49 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grenseland I arbeidslivet anbefales det at gravide omplasseres fra uke 22-24 dersom de jobber i støysone. Vet ikke hvor høyt lydnivå det typisk er på konsert? Anonymkode: 268bf...e49 Spørs vel litt på konserten, men det er vel relativt høyt vil jeg si Anonymkode: 57ec7...5ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Usikker på fakta de sier vel at rundt uke 22-25 er når man skal være mer forsiktig med støy? Jeg var på kino rundt den tiden og det førte til masse ekstra bevegelse i magen så tydlig at fosteret hørte eller merket noe iallfall. Men om hun var happy eller stressa vet jeg jo ikke. Er det inne eller ute? Ute kan man jo stå litt lenger unna så det ikke er så høy lyd Anonymkode: a529a...be1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Usikker på fakta de sier vel at rundt uke 22-25 er når man skal være mer forsiktig med støy? Jeg var på kino rundt den tiden og det førte til masse ekstra bevegelse i magen så tydlig at fosteret hørte eller merket noe iallfall. Men om hun var happy eller stressa vet jeg jo ikke. Er det inne eller ute? Ute kan man jo stå litt lenger unna så det ikke er så høy lyd Anonymkode: a529a...be1 Det er ute, så det er kanskje ikke så ille Anonymkode: 57ec7...5ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Ja vil tro lyden er for høy, hadde ikke gjort det. Anonymkode: 42d33...ab4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 Jeg ville anbefalt å ringe helsesøster / jordmor og høre jeg. Her får du mye personlige preferanser og tanker Anonymkode: a8a11...46a
AprilLudgate Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Spørs vel litt på konserten, men det er vel relativt høyt vil jeg si Anonymkode: 57ec7...5ac Var faktisk litt usikker selv, da konsert med tyngre rock/metal. Endte med å droppe det av andre grunner, men det er jo HØYT.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 Jeg jobbet på store konsert arenaer og festivaler både inne og ute i begge svangerskapene mine.. Jeg var da på jobb på konserter hver uke/helg hele våren/sommeren frem til jeg var i uke 33. Eneste jeg fikk beskjed om var å ikke stå foran scenen med høyttalerene eller oppholde meg lenge direkte foran annet lydanlegg. Dette fordi jeg jobbet gjerne 3-4 dager i strekk på musikkfestivaler.. En enkel konsert varer ikke mange timene, gå og nyt konserten du. Drikk mye, sett seg ned om du blir sliten. Og ikke stå i folkemengder hvor det kan bli press (fremst på konsertene). Anonymkode: c113a...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå